Gå til innhold

Hvor lang tid ca tar det fra man har tatt brazilian til huden slutter å være rød?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merk: jeg spør IKKE om jeg skal fjerne hår nedentil eller ei, så kommentarer på dette er uønsket. 

Hvor lang tid ca tar det fra man har vokset nedentil (brazilian) til huden slutter å være rød (aka "ribbet kylling")? 

Anonymkode: 53445...e5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir bare rød noen timer. Jeg bruker isbind. Jeg HAATER bind, og bruker det aldri ellers. Men kjøper en pakke i året som jeg bruker etter brazilian. Væter det med vann og lar det ligge i fryseren noen timer før bruk. Tar det på strax jeg kommer hjem og har det på noen timer. Rødheten og hovenheten forsvinner iløpet av noen timer. God som ny innen jeggår til sengs. Vokser hver 4.-5.uke.

Anonymkode: 0edeb...5d8

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg blir bare rød noen timer. Jeg bruker isbind. Jeg HAATER bind, og bruker det aldri ellers. Men kjøper en pakke i året som jeg bruker etter brazilian. Væter det med vann og lar det ligge i fryseren noen timer før bruk. Tar det på strax jeg kommer hjem og har det på noen timer. Rødheten og hovenheten forsvinner iløpet av noen timer. God som ny innen jeggår til sengs. Vokser hver 4.-5.uke.

Vokser det ut mye før du vokser det på nytt? 

Anonymkode: 48024...ecf

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for tips! Jeg skal begynne med å vokse meg selv, veldig spent på hvordan det skal gå. Har vært hos proff vokser flere ganger tidligere, og tenkte å se på YouTube hvordan man skal gjøre det. Skal jammen ta å være og fryse noen bind jeg også. 😄 (Må vel være forsiktig så man ikke får frostskader sikkert) 

Skrevet

væte*

Gjest Tigress
Skrevet

Då eg dreiv med det pleide det å gå over i løpet av kvelden/natta. Altså, eg la meg om kvelden og såg litt raud ut, men om morgonen såg det heilt fint ut. Så gjekk eg over til sukkerpasta, og då var eg i grunnen ikkje særleg raud rett etterpå heller. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merk: jeg spør IKKE om jeg skal fjerne hår nedentil eller ei, så kommentarer på dette er uønsket. 

Hvor lang tid ca tar det fra man har vokset nedentil (brazilian) til huden slutter å være rød (aka "ribbet kylling")? 

Dette trenger vi bilde for å svare på.

Anonymkode: 2ddba...61b

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Tigress skrev:

Då eg dreiv med det pleide det å gå over i løpet av kvelden/natta. Altså, eg la meg om kvelden og såg litt raud ut, men om morgonen såg det heilt fint ut. Så gjekk eg over til sukkerpasta, og då var eg i grunnen ikkje særleg raud rett etterpå heller. 

Tusen takk for svar! Det er sukkerpasta jeg tenkte å bruke, sånn som man får kjøpt til rullevoks. Håper at rullevoks kan fungere nedentil, for det er så mye enklere enn å holde på med den spatelen, selv om jeg har voksvarmer. 

Har vokset meg selv under armene og det fungerte kjempebra, kommer aldri til å gå tilbake til høvelen igjen unntatt ved nød. 

Skrevet

Dette trenger vi bilde for å svare på.

Anonymkode: 2ddba...61b

Lol. 

• Liker 1
Skrevet

Vokser helst dagen før jeg skal vise høna til noen, så får den natta på å roe seg ned. 

Med hot wax trenger det ikke bli så ille. Jeg var borti noen med elendig teknikk en gang hvor jeg så ut som jeg hadde eksem i hele skrittet i flere dager etterpå da, så om du skal prøve det selv for første gang så ville jeg ikke gjort det rett før en spesiell anledning kanskje men heller kjørt en prøverunde en tid hvor det ikke er noe stress om den ser herpa ut i en uke etterpå.

Anonymkode: 8a036...666

• Liker 1
Skrevet

Vokser helst dagen før jeg skal vise høna til noen, så får den natta på å roe seg ned. 

Med hot wax trenger det ikke bli så ille. Jeg var borti noen med elendig teknikk en gang hvor jeg så ut som jeg hadde eksem i hele skrittet i flere dager etterpå da, så om du skal prøve det selv for første gang så ville jeg ikke gjort det rett før en spesiell anledning kanskje men heller kjørt en prøverunde en tid hvor det ikke er noe stress om den ser herpa ut i en uke etterpå.

Anonymkode: 8a036...666

Takk for tips! 

Ja det kan kanskje være lurt egentlig, nå er det en stund siden jeg har vokset meg også, så kanskje greit å starte med noen som er proff. Men vet ikke om noen her kan svare på om det uansett er safe så lenge det er sukkerpasta jeg bruker, for den skal ikke gi mye rødhet sånn uansett? Jeg ble ikke stygg i armhulene ihvertfall, og da brukte jeg sånn veet varmvoks...

Skrevet

Dytter!

Skrevet

Jeg blir ikke rød i det hele tatt. :vetikke: Bruker sukkerpasta, i salong.

• Liker 1
Skrevet

Ca ett døgn. Man må la huden få tid til å roe ned. Bruk løs bomullstruse etterpå og vid joggebukse etc. Smør deg med etterbehandling av intimvoks. Ikke gni el skrubb ,sex, sol osv på 24-48 timer. 

Anonymkode: 99447...ba8

Skrevet

TS her, endte opp med å ta det profesjonelt nå i første om gang og flytti satan jeg er glad jeg gjorde det. Det gjør jo sååå vondt!! Hadde glemt hvor vondt det var, fordi det ikke gjør noe særlig vondt under armene. Hadde ikke greid å gjøre dette på meg selv nå. Men det er vel lettere 2. gang eller iallefall 3. gang, så da kan jeg greie å gjøre det på meg selv? Har ikke sånn sukkerpasta som man former med fingrene da, kun rullevoks og vanlig sukkervoks som man må ha strips til. Noen som vil dele erfaringer? :)

Skrevet

omgang* fytti* 

Autocorrect..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...