Gå til innhold

Har du drukket eller smakt på din egen morsmelk? Eller andres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg synes det var litt ekkelt å tenke på å smake min egen morsmelk, eller andres for den delen, så jeg har aldri prøvd.

Har du?

Vet ikke hva jeg synes var ekkelt, men det bare var tanken.... usj, nei.

Anonymkode: 0e82a...dff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kun smakt moren min sin morsmelk. Har ikke smakt på min egen, syns det er litt ekkelt

Anonymkode: 60b28...e37

Skrevet

Har smakt min egen. Smaker som litt søtt vann tilsatt kalk.

Anonymkode: ba539...4eb

• Liker 3
Skrevet

Ja, min mors. Jeg blir litt kvalm bare av å skrive det.

Anonymkode: 4fb5e...294

• Liker 1
Skrevet

Jepp, og jeg er enig med Kramer i Seinfeld; det smaker som cantaloupe

Anonymkode: e7a51...d54

• Liker 1
Skrevet

Smakt på eksen min sin

• Hjerte 1
Skrevet

Syns ikke det har vært ekkelt å smake litt på min egen morsmelk, syns nesten det hadde vært rarere å aldri smake. Men tror jeg hadde spydd av tanken på å smake noen andre sin!

Anonymkode: 2758d...102

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ja. Har smakt på min egen veldig mange ganger. Ca hver gang jeg varmet den opp i flaske. Helte på håndleddet mitt, og slikket det opp. 

Smaker søt, varm melk. Litt som å drikke rett fra kua, bare søtere, hvis man har erfaringer der. Ikke noe jeg ville ha drukket et helt glass av, men hadde liksom ikke spydd av den grunn. 

Smakte ellers på venninna mi sin da hun fikk barn mange år før oss andre av jentene. Hun sprutet litt i en kaffekopp som vi jentene tok en sup av. 

Endret av NotYou
Skrevet

Bare smakt på min mor sin, men det husker jeg jo ikke.

Anonymkode: 9632c...16d

• Liker 1
Skrevet

Smaker mye søtere enn kumelk. Tror egentlig det smaksmessig kunne blitt en suksess. Men neppe noen kommersiell suksess, siden det tydelig er en del tabu rundt det å drikke andres morsmelk. 

• Liker 3
Skrevet

Ja, for å sjekke om den har blitt dårlig. Smaker veldig søtt, jeg syns smaken er litt ekkel så har ikke akkurat tatt en stor slurk. 

Skrevet

Nei, kun min mors. Husker heldigvis ikke noe fra tiden jeg diet, men en ting jeg sliter med å komme over er at min mor spurte om jeg ville smake da hun ammet min lillesøster da jeg var 4 år. Det husker jeg veldig godt, og selv da syntes jeg det var en ekkel tanke.

Anonymkode: 98586...452

Skrevet

Den smaker søtt og godt, min egen melk altså. Klarer ikke helt å forstå hvorfor det å smake på morsmelk er så ekkelt for mange.

Anonymkode: 11154...832

• Liker 2
Skrevet

Har smakt på noen andres 😅😬😂 opptak til en uni. gruppe hadde det som en ting :vetikke: hva gjør man ikke for å passe inn.

Akkurat der og da... tenkte ikke så mye over det. Som mange andre preker her på kg, er mer naturlig å drikke morsmelk fra samme art som en selv og ikke fra en annen 😅😂 

Joda er egentlig litt enkelt når jeg tenker tilbake på det, men :vetikke:

Anonymkode: 65fb9...181

Skrevet

Jeg har smakt på min venninnes melk. Fra glass og ikke pupp da.

Anonymkode: e1c18...940

Skrevet

Har smakt på min egen mange ganger, siden jeg pumpet veldig mye. Skjønner ikke hva som er så fryktelig ekkelt med å smake på det egentlig?🤔 Men jeg syntes den smakte kvalmt. Som sukkervann🤮 skal sies at jeg ikke drikker kumelk heller. 

Anonymkode: 5ed89...4a1

Skrevet

Da jeg var seks fikk jeg smake en liten skvett som var til overs etter lillebroren min (han fikk flaske mens pappa var i permisjon). Det smakte søt, varm melk, og jeg syntes ikke det var godt.

Da jeg var baby selv hadde jeg derimot ikke noe imot morsmelk, og ville vært fornøyd med det lenge om jeg ikke hadde oppdaget noen nye favoritter: Banan, smør og sylteagurk!:fnise:

Anonymkode: 89b5a...a40

Skrevet

Har smakt på min egen og min mors! Det siste husker jeg ikke da 😉 første gang jeg smakte på egen var det bare fordi jeg var nysgjerrig på smaken. Ellers har jeg nippet til min melk fra flaske for å sjekke temperatur og om den er frisk. Er vel ikke noe ekkelt eller rart med det. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg har ikke smakt morsmelk, men syns det er rart at noen syns det er ekkelt, men å smake/drikke fra en annen art(kua) ikke er ekkelt :klo:

Skrevet

Har smakt min egen, av ren nysgjerrighet. Det smakte lunken, søt melk. Det var jo maten til babyen min, så hva er ekkelt med det? 

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...