AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #1 Del Skrevet 26. februar 2019 Hei, jeg sliter med at jeg får kviser langs hårfestet, mest ved tinningen. Dette oppstår gjerne rett etter jeg har vasket håret. Det syne ikke, men jeg kjenner dem jo! Prøvd mange forskjellige shampoer og balsamer, i alle prisklasser. Noen som har noen tips/råd? Anonymkode: 2e726...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Del Skrevet 26. februar 2019 Gå over med en ansiktsrens etter at du har vasket ut balsamen. Og sørg for å skylle ut shampoen/balsamen skikkelig. Det er fort gjort å neglisjere partiene fremme i panna/hårfestet. Anonymkode: 3ca3a...4b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #3 Del Skrevet 26. februar 2019 Det høres mer ut som allergi for en eller flere vanlige sjampo ingredienser. Methylisothiazolinone er det mange som får reaksjoner av. Eller kan det være at du ikke skyller pannen og hårfestet ordentlig? At dusjstrålen treffer mest bakre del av hodet så du ikke får skylt ut alt? Anonymkode: 54d5e...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #4 Del Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det høres mer ut som allergi for en eller flere vanlige sjampo ingredienser. Methylisothiazolinone er det mange som får reaksjoner av. Eller kan det være at du ikke skyller pannen og hårfestet ordentlig? At dusjstrålen treffer mest bakre del av hodet så du ikke får skylt ut alt? Anonymkode: 54d5e...442 Jeg er usikker, jeg føler jeg skyller og skyller, men skal ha enda mer fokus på det neste gang! Jeg må finne ut av dette - utrolig irriterende!!! Vet du om noen shampoer som ikke har det lange ordet du skrev?😂 Anonymkode: 2e726...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #5 Del Skrevet 26. februar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå over med en ansiktsrens etter at du har vasket ut balsamen. Og sørg for å skylle ut shampoen/balsamen skikkelig. Det er fort gjort å neglisjere partiene fremme i panna/hårfestet. Anonymkode: 3ca3a...4b9 Jeg avslutter ALLTID med ansiktsrens fra obagi når jeg har dusjet, og er nøye! Såååå lei av det, er liksom ikke direkte kviser heller, men kuler som virker irriterte! Som kviser, men allikevel ikke, svir også! Anonymkode: 2e726...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå