Gå til innhold

Er det dumt å "ta" min egen jomfrudom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen kjæreste, og ønsker ikke å ha ONS derfor er jeg jomfru. Jeg onanerer mye men klarer bare å få inn ca 1 finger. Jeg er litt redd for å utvide meg selv med uhell, for jeg vil at den første gangen jeg har sex skal være spesiell. Men jeg er redd for at en gutt kommer til å tro at jeg lyver hvis jeg er litt vid der nede og han tror jeg har ligget med mange. Har vurdert å kjøpe en dildo, men jeg vil liksom ikke åpne opp for mye der nede.

Anonymkode: 94154...9aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpes meg...

Anonymkode: 7389d...237

• Liker 38
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpes meg...

Anonymkode: 7389d...237

Kan du svare på spørsmålet mitt? Er det stor forskjell på før og etter at den er "tatt"?

Anonymkode: 94154...9aa

• Liker 2
Skrevet

Du blir ikke vid av å bruke dildo eller ha sex. 

Anonymkode: 97bbc...251

• Liker 48
Skrevet

Du kan fint bruke dildo. Hvor vid eller ikke man er, avhenger ikke av hvor mye ‘trafikk’ der har vært. 

Kos deg, bli kjent med det selv 👍

Anonymkode: b7ecc...efa

• Liker 26
Skrevet

Veldig greit å ta sin egen jomfrudom. Jeg gjorde det selv, nettopp fordi jeg ikke ville at sex for første gang skulle gjøre vondt, eller oppleve å blø. 

Jeg brukte vell en liten vibrator. Fant raskt ut at jomfruhinna allerde var borte. Det var i alle fall ikke vondt. Jomfruhinna kan sprekke av mye før en har sex. F.eks ridning på hest, falle på sykkel.. 

Og når det gjelder å bli «vid», så er ikke det noe du må tenke på. Skjedene våre er ulike. Noen er trangere enn andre, uten at antall sexpartnere har noe betydning. Skjeden er elstisk, og du vil ikke greie å vide den ut av å ha sex. 

Etter 3 fødsel har ikke skjeden blitt større, så at en må bli videre er ikke likt for alle.

Anonymkode: b0bad...868

• Liker 12
Skrevet

Du blir ikke vid av å bruke dildo.... du skuffer eller ikke mannen om du ikke ligger å vrir deg i smerte og blør fordi han revner deg. Det er mye bedre for deg (og han) om du kjenner kroppen din og du ikke har vondt 

Anonymkode: f23fe...97b

• Liker 16
Skrevet

Til TS, kjøp en tynn dildo hvis du er bekymret for å bli vid..

Mulig folk er forskjellige men dama er merkbart trangere hvis det er lenge siden sist vi har hatt sex.

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan fint bruke dildo. Hvor vid eller ikke man er, avhenger ikke av hvor mye ‘trafikk’ der har vært. 

Kos deg, bli kjent med det selv 👍

Anonymkode: b7ecc...efa

Hihi, hadde vidden økt med trafikken hadde enkelte hatt høne på størrelse med dovregubbens hall..... 

Anonymkode: ea266...01e

• Liker 15
Skrevet

Man kan ikke ta sin egen jomfrudom. Du er like mye jomfru etter å ha brukt dildo. Det eneste som skjer er at man får sprekker i skjedekransen sånn at man får inn mer enn 1 finger. Det gjør deg ikke videre. 

Anonymkode: 96dca...7e6

• Liker 19
Skrevet

Du blir ikke vid av å hverken ta jomfruhinna eller ved å bruke leketøy. Jeg har f.eks født barn, og er like trang som før. 

Uansett, jeg tok min egen jomfruhinne selv, jeg fikk bare såvidt inn en tampong før det. Og jeg er glad jeg gjorde det, for det var dritvondt. Og det var hyggeligere første gang jeg hadde sex tipper jeg, siden det ikke var smertefullt. 

Bruk godt med glidemiddel og en normalt stor dildo, og vær forsiktig. :)

Anonymkode: 42f35...a38

• Liker 1
Skrevet

Du verden så mye myter om kvinnekroppen som får leve der ute! Nei ingen får glede av at ditt første samleie evt bare er smertefullt! Du blir ikke «videre» av dildo, men kanskje istand til faktisk å ha sex. 

Anonymkode: 88eda...fb2

• Liker 15
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du verden så mye myter om kvinnekroppen som får leve der ute! Nei ingen får glede av at ditt første samleie evt bare er smertefullt! Du blir ikke «videre» av dildo, men kanskje istand til faktisk å ha sex. 

Anonymkode: 88eda...fb2

Ser du ikke at den siste setningen er selvmotsigende?

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, blaffen skrev:

Ser du ikke at den siste setningen er selvmotsigende?

Skjeden blir ikke videre nei. Den er som den er. Men skjedekransen som tidligere har blitt kalt jomfruhinnen vil revne, det har ingenting med «tranghet» å gjøre 

• Liker 17
Skrevet

Jomfruhinnen er en myte.

Kvinner blir ikke ødelagt av samleie. Hverken med penis eller dildo.

Har du hatt hard mage og stor bæsj noen gang Ts? Gikk rumpa istykker? :) 

• Liker 22
Skrevet
Akkurat nå, Rotemor skrev:

Jomfruhinnen er en myte.

Kvinner blir ikke ødelagt av samleie. Hverken med penis eller dildo.

Har du hatt hard mage og stor bæsj noen gang Ts? Gikk rumpa istykker? :) 

Har Ts skrevet noe om å bli ødelagt? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har Ts skrevet noe om å bli ødelagt? 

Korrigerer til dere som ikke tok spøken:

«Ble rumpa videre?»

• Liker 7
Skrevet
2 minutter siden, Rotemor skrev:

Korrigerer til dere som ikke tok spøken:

«Ble rumpa videre?»

«kvinner blir ikke ødelagt av samleie», har noen skrevet noe om å bli ødelagt? Snakkes ikke om rumpa her, for om du ikke er klar over det så er det stor forskjell på anus og vagina 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjeden blir ikke videre nei. Den er som den er. Men skjedekransen som tidligere har blitt kalt jomfruhinnen vil revne, det har ingenting med «tranghet» å gjøre 

Jo den blir videre. Hvis du kjøper dildo-settet 'tre bukkene bruse' og knuller deg selv med stadig større dildoer vil du bli videre. Du vil *antagelig* bli trangere igjen hvis du går den på størrelsen..

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

«kvinner blir ikke ødelagt av samleie», har noen skrevet noe om å bli ødelagt? Snakkes ikke om rumpa her, for om du ikke er klar over det så er det stor forskjell på anus og vagina 

Dette ble visst litt vanskelig for deg. Men sammenligningen er at både anus og skjeden har ringmuskulatur som trekker seg sammen etter midlertidig utvidelse.

Du kan jo spørre læreren din i morgen h is du har flere spørsmål rundt dette :) 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...