AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #21 Skrevet 27. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man alltid være så pokkers politisk korrekt hele tiden??? Anonymkode: d802c...baf Om du tror det handler om å være politisk korrekt har du lav IQ. Anonymkode: cf9fe...5b0 12
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #22 Skrevet 27. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal man alltid være så pokkers politisk korrekt hele tiden??? Anonymkode: d802c...baf Politisk korrekthet? Det handler om å velge noe annet enn å reise på badeferie til en verdensversting når det gjelder kvinnesyn og behandling av svake grupper. Men for all del, bare reis, men vit da at veldig mange kommer til å se ned på deg. Anonymkode: e63da...326 12
Jesp99 Skrevet 27. februar 2019 #23 Skrevet 27. februar 2019 Det er bare noen uker siden en rekke influencere fikk kritikk for å dra til Dubai grunnet menneskerettighetsbruddene og regimet i Emiratene, og hvis man fulgte med i nyhetene burde ikke dette ha vært vanskelig å få med seg. Så mange andre steder å dra til i verden som byr på mye av det samme som akkurat Dubai som sol, shopping og ferie. Det beste hadde vært å bare boikotte Dubai og Emiratene, og velge andre reisemål. 10
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #24 Skrevet 27. februar 2019 9 minutter siden, Jesp99 skrev: , og hvis man fulgte med i nyhetene burde ikke dette ha vært vanskelig å få med seg. Kanskje det er ts sitt problem, at voksennyheter ikke akkurat slukes. Anonymkode: e63da...326 6
EvaLena Skrevet 27. februar 2019 #25 Skrevet 27. februar 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det beste er å ikke dra til Dubai. Av mange årsaker som varme, sterke begrensninger på hvor du kan ferdes når, mm., men først og fremst fordi det er et møkkaland når det kommer til kvinnesyn og -rettigheter, ja, menneskerettigheter generelt. Vis heller litt klokhet og reis et annet sted. Anonymkode: e63da...326 Sist jeg sjekket så var jeg fremdeles dame, så da er det avklart. Jeg Jar vært flere ganger i Emiratene og får ikke fullrost de feriene. Jeg har vært der på jenteturer og med familien m/barn. Ikke en eneste gang har jeg opplevd noe ubehagelig i Emiratene. De er vennlige, hjelpsomme og inkluderende. At de har fremmedarbeidere i UAE er velvilje verre enn at vi har det i Norge også. Nå må dete slutte å tro at Dubai er noe av det verste stede som finnes i verden. Reis ognopolev landet selv før dere uttaler dere. Til TS, å reise dit på sommeren hadde ikke jeg orket. Da hadde jeg vært mye innendørs pga varme og ikke minst luftfuktigheten. Jeg anbefaler å reise med Emirates, helt supert flyselskap. Jeg skal reise tilbake til Emiratene en dag og jeg gleder meg allerede. 3
EvaLena Skrevet 27. februar 2019 #26 Skrevet 27. februar 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Politisk korrekthet? Det handler om å velge noe annet enn å reise på badeferie til en verdensversting når det gjelder kvinnesyn og behandling av svake grupper. Men for all del, bare reis, men vit da at veldig mange kommer til å se ned på deg. Anonymkode: e63da...326 Ikke meg du siterer, men helt ærlig så kunne jeg stått på verdens høyeste fjell med ropert og skreket ut at jeg har vært i Emiratene og skal tilbake igjen. De som ser ned på med da er dolk jeg driter svært syltynt i. 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #27 Skrevet 27. februar 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Politisk korrekthet? Det handler om å velge noe annet enn å reise på badeferie til en verdensversting når det gjelder kvinnesyn og behandling av svake grupper. Men for all del, bare reis, men vit da at veldig mange kommer til å se ned på deg. Anonymkode: e63da...326 Dubai er ikke det verste. Det er det SaudiArabia som er Anonymkode: d802c...baf
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #28 Skrevet 27. februar 2019 1 minutt siden, EvaLena skrev: Ikke meg du siterer, men helt ærlig så kunne jeg stått på verdens høyeste fjell med ropert og skreket ut at jeg har vært i Emiratene og skal tilbake igjen. De som ser ned på med da er dolk jeg driter svært syltynt i. Så bra du støtter ødeleggelse av andres liv ved å dra til Dubai så utrolig flott Anonymkode: cf9fe...5b0 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #29 Skrevet 27. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dubai er ikke det verste. Det er det SaudiArabia som er Anonymkode: d802c...baf Er ikke snakk om hvem som er verst. Nå snakker vi om Dubai og ikke hvilke av de to landene som er verst. Anonymkode: cf9fe...5b0 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #30 Skrevet 27. februar 2019 1 minutt siden, EvaLena skrev: Ikke meg du siterer, men helt ærlig så kunne jeg stått på verdens høyeste fjell med ropert og skreket ut at jeg har vært i Emiratene og skal tilbake igjen. De som ser ned på med da er dolk jeg driter svært syltynt i. Som om jeg skulle sagt det selv. Usa bryter menneskerettighetene så det holder, men det er ingen av disse politisk korrekte som boikotter dette landet som feriemål. Anonymkode: d802c...baf 2
EvaLena Skrevet 27. februar 2019 #31 Skrevet 27. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så bra du støtter ødeleggelse av andres liv ved å dra til Dubai så utrolig flott Anonymkode: cf9fe...5b0 Ja, det er helt utrolig flott i Emiratene. Jeg kunne fortalt historier jeg har hørt i emiratene, av fremmedarbeidere og dere ville blitt positivt overrasket, men helt ærlig så gidder jeg ikke prøve å overbevise dere. 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #32 Skrevet 27. februar 2019 Akkurat nå, EvaLena skrev: Ja, det er helt utrolig flott i Emiratene. Jeg kunne fortalt historier jeg har hørt i emiratene, av fremmedarbeidere og dere ville blitt positivt overrasket, men helt ærlig så gidder jeg ikke prøve å overbevise dere. Du er blind. Dine flotte historier om fremmedarbeiderne der dekker fremdeles ikke over alt det andre. Du har blitt lurt. Anonymkode: cf9fe...5b0 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #33 Skrevet 27. februar 2019 Ts her. Jeg skal besøke noen som bor i Dubai, derfor drar jeg dit. Hører masse positivt om Dubai også, er sikker på at jeg får en fin opplevelse. Drar om sommeren, for det er da jeg har ferie. Vi blir nok endel innendørs uansett, men ut på kveldene. Er nok ikke så strengt som mange skal ha det til. Har snakket med folk som bor der. Takk for alle svar. Anonymkode: ce35b...d30 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #34 Skrevet 27. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg skal besøke noen som bor i Dubai, derfor drar jeg dit. Hører masse positivt om Dubai også, er sikker på at jeg får en fin opplevelse. Drar om sommeren, for det er da jeg har ferie. Vi blir nok endel innendørs uansett, men ut på kveldene. Er nok ikke så strengt som mange skal ha det til. Har snakket med folk som bor der. Takk for alle svar. Anonymkode: ce35b...d30 🤢 Anonymkode: cf9fe...5b0 3
EvaLena Skrevet 27. februar 2019 #35 Skrevet 27. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er blind. Dine flotte historier om fremmedarbeiderne der dekker fremdeles ikke over alt det andre. Du har blitt lurt. Anonymkode: cf9fe...5b0 Ja, jeg er nok både blind og lurt. Jeg har full tro på det du sier og ikke de fremmedarbeiderne jeg snakket med der nede. De bare kom med usannheter hele tiden om hvorf fint de hadde det økonomisk og ikke minst at de hadde mulighet til å hjelpe familien sin med penger. Jeg fatter ikke at de kunne stå å lyve meg rett opp i ansiktet og attpåtil virket veldig fornøyde. Takk for opplysningen fra deg, virkelig. 4
EvaLena Skrevet 27. februar 2019 #36 Skrevet 27. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg skal besøke noen som bor i Dubai, derfor drar jeg dit. Hører masse positivt om Dubai også, er sikker på at jeg får en fin opplevelse. Drar om sommeren, for det er da jeg har ferie. Vi blir nok endel innendørs uansett, men ut på kveldene. Er nok ikke så strengt som mange skal ha det til. Har snakket med folk som bor der. Takk for alle svar. Anonymkode: ce35b...d30 Da jeg har vært der gikk jeg i shorts og t-shirt. Badet i bikini på stranda og hotellet. Dekket meg aldri til uansett hvor vi dro. Vi leide bil og koste oss veldig med å reise rundt i de forskjellige Emiratene. Jeg virkelig «misunner» deg turen til Dubai, bare ikke at det skjer på sommeren. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #37 Skrevet 27. februar 2019 2 minutter siden, EvaLena skrev: Ja, jeg er nok både blind og lurt. Jeg har full tro på det du sier og ikke de fremmedarbeiderne jeg snakket med der nede. De bare kom med usannheter hele tiden om hvorf fint de hadde det økonomisk og ikke minst at de hadde mulighet til å hjelpe familien sin med penger. Jeg fatter ikke at de kunne stå å lyve meg rett opp i ansiktet og attpåtil virket veldig fornøyde. Takk for opplysningen fra deg, virkelig. HALLO! Er du virkelig så blond? Selvfølgelig lyver de. Hva tror du skjer med dem om de forteller sannheten??? Du må virkelig sette deg ned å finne ut sannheten om dette landet. Anonymkode: cf9fe...5b0 9
EvaLena Skrevet 27. februar 2019 #38 Skrevet 27. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: HALLO! Er du virkelig så blond? Selvfølgelig lyver de. Hva tror du skjer med dem om de forteller sannheten??? Du må virkelig sette deg ned å finne ut sannheten om dette landet. Anonymkode: cf9fe...5b0 😂😂😂😂😂 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #39 Skrevet 27. februar 2019 Akkurat nå, EvaLena skrev: Da jeg har vært der gikk jeg i shorts og t-shirt. Badet i bikini på stranda og hotellet. Dekket meg aldri til uansett hvor vi dro. Vi leide bil og koste oss veldig med å reise rundt i de forskjellige Emiratene. Jeg virkelig «misunner» deg turen til Dubai, bare ikke at det skjer på sommeren. Ts her. Ja er det jeg har hørt og. Fra folk som faktisk bor der. Tilmed i forhold til alkohol. Ingen som bryr seg, har jeg fått til svar. Så det er nok litt overdrevet hvor strengt det er. Klart det er strengt, det er et muslimsk land, men ikke så ille som mange skal ha det til. Takk, ja jeg gleder meg Anonymkode: ce35b...d30 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #40 Skrevet 27. februar 2019 1 minutt siden, EvaLena skrev: 😂😂😂😂😂 Jaja. En dag kommer det frem uansett. Lykke til med naiviteten din 😝 Anonymkode: cf9fe...5b0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå