AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #1 Skrevet 26. februar 2019 Jente midt i 20 årene. Jobber ikke, studerer ikke, drikker ikke. Hvordan får jeg venner? Anonymkode: 8a1a3...cf1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Skrevet 26. februar 2019 Hehe, dette må du jammen finne ut av selv. Anonymkode: 9f069...b65
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #3 Skrevet 26. februar 2019 Nei veit du hva, dette syns jeg er vanskelig også. Jeg jobber ikke, studerer ikke og drikker ikke, og er ikke herfra som jeg bor. Så jeg syns det er vanskelig jeg og. Jeg har tenkt at jeg skal melde meg på noe da. Et dansekurs, eller trening eller noe. Og kanskje bli kjent med folk på den måten. Men det hadde vært kjekt å allerede hatt ei venninne å gjort dette sammen med, men... Da jeg var yngre drev jeg med idrett, og ble fort kjent med folk gjennom det. Men det gjør jeg ikke lenger, driver med idrett altså. Eller så er det frivillig arbeid, husflidslag og sånne ting, problemet mitt med dette er at det som oftest er damer i 50-60-årene jeg har møtt der. Blir ikke helt det samme. Hvordan får man seg egentlig nye venner i voksen alder? Det lurer jeg også på. Anonymkode: a4d87...a49
Zaga Skrevet 26. februar 2019 #4 Skrevet 26. februar 2019 Trist du også sliter med ensomheten. Den er vond. Det er helt umulig å få seg venner. Har ingen venner selv. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe, dette må du jammen finne ut av selv. Anonymkode: 9f069...b65 Det var vell ikke så koselig sagt synes jeg da. Det er ikke bare bare å finne venner selv altså.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #5 Skrevet 26. februar 2019 Kanskje finne venner her? https://forum.kvinneguiden.no/forum/13-finn-en-venn/ Og overse de mannfolkene som har lagt ut noe som nærmest er en kontaktannonse. Anonymkode: 1651f...350 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå