AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #1 Skrevet 26. februar 2019 Er det noen som har og vil dele erfaringer med espira barnehager i Oslo. Er spesielt interessert i den i Holmenveien på Vinderen. Vi er nye i området og kjenner ingen andre foreldre her vi kan spørre. Jeg er i utgangspunktet skeptisk til private barnehager siden de har rykte på seg for å ha få ansatte på store barnegrupper og fokus på profitt, men dette er den barnehagen vi har størst sjanse for å få plass i, og som ligger nærmest. Håper på svar. Anonymkode: 16df9...446
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Skrevet 26. februar 2019 Jeg har ikke erfaring med Espira. Men siden du bor i området jeg bodde tidligere, kan jeg på det varmeste anbefale Tommlekollen friluftsbarnehage. Hvis barnet er gammelt nok, da. Den ligger riktignok på Lillevann, men de har skyssordning på T-banen langs hele Holmenkollbanen. Anonymkode: 34df4...8c1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #3 Skrevet 26. februar 2019 Vi skal også søke den barnehagen. Har snakket med noen naboer som har barn som går der, og som er veldig fornøyde. Vi var der på åpen dag tidligere i måneden, og fikk godt inntrykk av de ansatte, lokaler, rutiner og aktiviteter. Virker som et trygt og godt sted for både mindre og større barn. Hvor gammelt er ditt barn? Anonymkode: 540c4...3ae
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #4 Skrevet 27. februar 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke erfaring med Espira. Men siden du bor i området jeg bodde tidligere, kan jeg på det varmeste anbefale Tommlekollen friluftsbarnehage. Hvis barnet er gammelt nok, da. Den ligger riktignok på Lillevann, men de har skyssordning på T-banen langs hele Holmenkollbanen. Anonymkode: 34df4...8c1 Takk for tips. Dette ser ut som den perfekte barnehagen for mini! Jeg tror dessverre han blir for liten, men man kan kanskje vente en måned eller to med å starte selv om man får plass. Vet du tidspunkt for henting og bringing til banen? Finner ikke informasjon om dette på sidene deres. 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi skal også søke den barnehagen. Har snakket med noen naboer som har barn som går der, og som er veldig fornøyde. Vi var der på åpen dag tidligere i måneden, og fikk godt inntrykk av de ansatte, lokaler, rutiner og aktiviteter. Virker som et trygt og godt sted for både mindre og større barn. Hvor gammelt er ditt barn? Anonymkode: 540c4...3ae Så gøy at dere også skal søke der! Og så fint at du har hørt bra om barnehagen og også fikk et bra inntrykk. Jeg hadde planlagt å stikke innom på åpen dag, men fikk dessverre ikke anledning. Mini er nesten to år, blir nesten 2,5 til barnehagestart. Vi er ofte innom og leker der i helgene, og han er veldig glad i uteområdet. Hvor gammel er din? Anonymkode: 16df9...446
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #5 Skrevet 27. februar 2019 Har ikke erfaring med den barnehagen, men derimot en annen ny espira barnehage i Oslo. Og vi var kjempefornøyd! Veldig mye bedre enn den gamle kommunale barnehagen. Bra ansatte, bra lokaler, kjempebra kommunikasjon med oss foreldre, barnet trivdes, de gjorde mye interessante ting, turer og prosjekter. Gir den terningkast 6! Anonymkode: e4997...80d
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #6 Skrevet 27. februar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ikke erfaring med den barnehagen, men derimot en annen ny espira barnehage i Oslo. Og vi var kjempefornøyd! Veldig mye bedre enn den gamle kommunale barnehagen. Bra ansatte, bra lokaler, kjempebra kommunikasjon med oss foreldre, barnet trivdes, de gjorde mye interessante ting, turer og prosjekter. Gir den terningkast 6! Anonymkode: e4997...80d Takk for svar. Så godt å høre. Mulig jeg er litt for skeptisk til disse private aktørene 😶 Anonymkode: 16df9...446
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #7 Skrevet 27. februar 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi skal også søke den barnehagen. Har snakket med noen naboer som har barn som går der, og som er veldig fornøyde. Vi var der på åpen dag tidligere i måneden, og fikk godt inntrykk av de ansatte, lokaler, rutiner og aktiviteter. Virker som et trygt og godt sted for både mindre og større barn. Hvor gammelt er ditt barn? Anonymkode: 540c4...3ae Beklager mange spørsmål, men siden du bor i området: du har ikke tilfeldigvis vært innom forskningsparken montessori? Vi tenker å søke der også, men fikk ikke gått på åpen dag der heller. Hører at folk generelt er fornøyd med montessorivarnehager i Oslo, men finner lite nyere erfaringer med denne spesifikke barnehagen. Anonymkode: 16df9...446
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #8 Skrevet 27. februar 2019 Forskningsparken Montessori ser og høres ut som en veldig flott barnehage. Men siden barn av foreldre som jobber i Forskningsparken har førsteprioritet (og vi ikke gjør det), anså vi sannsynligheten for at vi skulle få plass der som liten. Anonymkode: 540c4...3ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå