AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #1 Skrevet 26. februar 2019 Hei. Mann på 27 her. Jobbet siden jeg var 18 år, men jobbet innenfor mange forskjellige yrker. Per dags dato venter jeg på å få min 100% kontrakt i et lossefirma, men dette settes ikke igang før januar 2020. Fram til da jobber jeg på en fryseterminal, PSS og Securitas, alle deltidstillinger. I Securitas har jeg dårlig lønn, dårligere lønn enn jeg noen sinne har hatt, men jeg har nylig begynt hos de. Jobben hos Securitas er jeg ikke avhengi av, så er ikke redd for å sette høye krav til lønn. Jeg er satt på laveste lønn som er 179 kr pluss noen ører, men er det for mye å kreve at de går opp til 190-200kr ? Jeg har 9, snart 10 års arbeidserfaring, innen forskjellige yrker, jeg er allerede ansatt av PSS som er datterselskapet til Securitas (skulle tro jeg fikk høyere lønn bare pga jobben jeg allerede har i PSS), jeg er i-styrke soldat i HV i mitt området som forsåvidt er ganske relevant med tanke på oppdragene/arbeidsoppgavene jeg har i Securitas. Føler jeg har mye/noe å gå på når set kommer til lønnsforhandlinger, å igjen så er jeg ikke avhengi av denne jobben så føler jeg kan kreve mye uten at jeg frykter for å miste jobben.. 179 kr pluss noen ører i timeslønn nå, direkte fra tariffavtalen Securitas har. Men hvor mye er rimelig å kreve med tanke på det jeg har skrevet ? Mvh mann27 Anonymkode: c7c06...ec1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Skrevet 26. februar 2019 Første du bør henvende deg til for råd er vel tillitsvalgt i fagforeningen din, de har sikkert gode råd. Anonymkode: 51833...ae7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå