Luciddreamer Skrevet 26. februar 2019 #1 Skrevet 26. februar 2019 Finnes det et navn på å tenne på type bodybuilder damer? Unge og veltrente damer tenner meg, de som fortsatt har feminitet og former. Er noe med tanken på å binde dem fast og dominere dem. Tanken på at en så sterk dame underkaster seg meg og jeg kan gjøre det jeg vil er sykt digg.. Er kanskje litt tabu å innrømme vet ikke? Andre som meg som liker sterke damer? 😇😄
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, Luciddreamer skrev: Finnes det et navn på å tenne på type bodybuilder damer? Unge og veltrente damer tenner meg, de som fortsatt har feminitet og former. Er noe med tanken på å binde dem fast og dominere dem. Tanken på at en så sterk dame underkaster seg meg og jeg kan gjøre det jeg vil er sykt digg.. Er kanskje litt tabu å innrømme vet ikke? Andre som meg som liker sterke damer? 😇😄 Liker damer som er sterke der du vet. Som kan klemme skikkelig rundt en liten pinne. 😁 Anonymkode: cdd7b...57a
Luciddreamer Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Liker damer som er sterke der du vet. Som kan klemme skikkelig rundt en liten pinne. 😁 Anonymkode: cdd7b...57a Det var ikke det det var snakk om nå, men selvfølgelig en del av det som burde være en del av pakka. Ingen liker å tre inn i dovregubbens hall
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #4 Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, Luciddreamer skrev: Det var ikke det det var snakk om nå, men selvfølgelig en del av det som burde være en del av pakka. Ingen liker å tre inn i dovregubbens hall Har du vært der kanskje. Nøtt et skikkelig troll? Anonymkode: cdd7b...57a
Luciddreamer Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du vært der kanskje. Nøtt et skikkelig troll? Anonymkode: cdd7b...57a Slutt å spore av her..
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #6 Skrevet 26. februar 2019 Og jeg tenner på menn som viser følelser og sårbarhet. Sadister og masochister er overalt. Anonymkode: 3a8d7...45d 3
liten og god Skrevet 26. februar 2019 #7 Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og jeg tenner på menn som viser følelser og sårbarhet. Sadister og masochister er overalt. Anonymkode: 3a8d7...45d Endelig en god replikk 👍
Luciddreamer Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og jeg tenner på menn som viser følelser og sårbarhet. Sadister og masochister er overalt. Anonymkode: 3a8d7...45d Hva har det med saken å gjøre!? Er hverken sadist eller masochist. Ser hvordan der kan missforstås. Det å dominere noen er ikke synonymt med sadisme.. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #9 Skrevet 26. februar 2019 3 minutter siden, Luciddreamer skrev: Hva har det med saken å gjøre!? Er hverken sadist eller masochist. Ser hvordan der kan missforstås. Det å dominere noen er ikke synonymt med sadisme.. Manneprat! Anonymkode: cdd7b...57a
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #10 Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, Luciddreamer skrev: Hva har det med saken å gjøre!? Er hverken sadist eller masochist. Ser hvordan der kan missforstås. Det å dominere noen er ikke synonymt med sadisme.. Og det at jeg tenner på menn med følelser og sårbarhet gjør ikke meg til sadist heller. Det jeg mener er at det ikke er tabu å innrømme hva en tenner på. Ikke ta deg nær av alt, geesh. Anonymkode: 3a8d7...45d 2
Luciddreamer Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det at jeg tenner på menn med følelser og sårbarhet gjør ikke meg til sadist heller. Det jeg mener er at det ikke er tabu å innrømme hva en tenner på. Ikke ta deg nær av alt, geesh. Anonymkode: 3a8d7...45d Hm, er du full? Unnskyld at jeg spør men dette her gir absolutt ingen mening..
Luciddreamer Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #12 Skrevet 26. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og det at jeg tenner på menn med følelser og sårbarhet gjør ikke meg til sadist heller. Det jeg mener er at det ikke er tabu å innrømme hva en tenner på. Ikke ta deg nær av alt, geesh. Anonymkode: 3a8d7...45d Ved nærmere analyse ser jeg at du forsøker å være ironisk på nett. Gratulerer, du har akkurat forstått hvorfor man ikke gjør det. Det funker ikke 😂
Luciddreamer Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #13 Skrevet 26. februar 2019 Gjorde litt research og det heter vist cratolagnia..
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #14 Skrevet 26. februar 2019 Akkurat nå, Luciddreamer skrev: Ved nærmere analyse ser jeg at du forsøker å være ironisk på nett. Gratulerer, du har akkurat forstått hvorfor man ikke gjør det. Det funker ikke 😂 Tusen takk 😊Se hva du vil, du. Ironi er min bestevenn, så hvis det jeg skriver er ironi i dine øyne så kan det bare være det. Alltid interessant å møte folk som stiller spørsmål når de allerede har svar på spørsmålene sine. Anonymkode: 3a8d7...45d
Luciddreamer Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #15 Skrevet 26. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Manneprat! Anonymkode: cdd7b...57a Kan du slutte å slenge rundt deg med settninger uten noen som helst forklaring eller begrunnelse? Du tror kanskje du er en som sitter med en universell forståelse av ting men hva skal "manneprat!" Bety?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #16 Skrevet 26. februar 2019 For et togkræsj av en tråd! 😂 Anonymkode: 318fb...165 1
Luciddreamer Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #17 Skrevet 26. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk 😊Se hva du vil, du. Ironi er min bestevenn, så hvis det jeg skriver er ironi i dine øyne så kan det bare være det. Alltid interessant å møte folk som stiller spørsmål når de allerede har svar på spørsmålene sine. Anonymkode: 3a8d7...45d Sånn jeg ser der så har ingen her svart på om de også har cratolagnia. Det er egentlig det jeg søker etter. Takk for at du beriket tråden min med ordsalater, forsøk på ironi, og svada. 😁
Luciddreamer Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #18 Skrevet 26. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For et togkræsj av en tråd! 😂 Anonymkode: 318fb...165 Noen har jo tatt sterke rusmiddler før de svarer. Er jo faen meg helt bak mål. 😂
Thyra Skrevet 26. februar 2019 #19 Skrevet 26. februar 2019 2 timer siden, Luciddreamer skrev: Finnes det et navn på å tenne på type bodybuilder damer? Unge og veltrente damer tenner meg, de som fortsatt har feminitet og former. Er noe med tanken på å binde dem fast og dominere dem. Tanken på at en så sterk dame underkaster seg meg og jeg kan gjøre det jeg vil er sykt digg.. Er kanskje litt tabu å innrømme vet ikke? Andre som meg som liker sterke damer? 😇😄 Så en dokumentar om noen kroppsbyggerdamer som fikk betalt av menn som tenre på sterke daner som løftet dem og slang dem rundt...
Luciddreamer Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #20 Skrevet 26. februar 2019 Akkurat nå, Thyra skrev: Så en dokumentar om noen kroppsbyggerdamer som fikk betalt av menn som tenre på sterke daner som løftet dem og slang dem rundt... Digg! De må være sterke ikke bare se sterke ut. Men jeg liker ikke sånne senete kropper som har bikket over til det groteske. Dessuten liker jeg styrke fremfor muskler. En av mine favoritter er Sophie Arvebrink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå