Gå til innhold

Gifte seg i Madrid??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi lurer på å gifte oss i Ambassaden i Madrid, men er usikre på hvordan vi skal gjennomføre dette, og er glade for å få tips til dette!!!

Skal vi være borte bare en Week-end uten barn, eller skal vi ta det som en ferie med barna.............(2 og 9).......jeg vet at hun på 9 blir veeeeldig lei seg om mamma og pappa reiser bort og gifter seg uten henne....... er veldig i tvil hva vi skal gjøre.

Har noen råd?? Erfaringer???

Har noen giftet seg der?? Er det noe for oss, eller, jeg vet ikke......... tanken frister, men vi blir ikke helt enige...........skal vi være helt alene, skal foreldrene og forloverene være med???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi giftet oss på den norske ambassaden i Madrid i sommer. Vi reiste ned alene, og giftet oss i all hemmelighet. Det fungerte veldig bra for oss! Det ble akkurat den koselige, spennende og romantiske dagen vi hadde sett for oss.

Det første dere må gjøre, er å finne ut om dere vil savne barna deres, foreldre, søsken og venner alt for mye på en slik dag. Hvis det er tilfelle, får dere tenke gjennom om det er praktisk og økonomisk gjennomførbart å ta dem med dere, evt. begrense selskapet litt... Vet at mange pleier å gjøre det slik at alle som vil være med betaler for sin egen flybillett og hotellovernatting, og så spanderer brudeparet bryllupsmiddag.

Men vet man med seg selv at man vil få en fin dag alene også, vil jeg nesten anbefale det (særlig når man har barn, og ikke har så mange fridager uten barn...). Det var en veldig sterk og nær opplevelse!

Lykke til! Send meg gjerne en pm hvis du lurer på noe mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...