Gå til innhold

Er Kg dominert av bygdetullinger og harrfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som bor på et lite sted og vet alt i verden. Yeah yeah yeah.

Anonymkode: 5c286...9c6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fyller alle kriteriene. 

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke med resten, men jeg er iallfall en ganske harry person fra bygda. Bor i Oslo da vet ikke om det telles..😋 Syns dog ikke det er noe galt i å være en harrytass fra bøgda heller da..

• Liker 2
Skrevet

Jeg er født og oppvokst i by, bor nå på bygda. Hvor lenge må jeg ha bodd her for å kvalifisere til bygdetulling? Og hvor mye harr må jeg spise før jeg blir harrfolk?

Anonymkode: a97d4...af7

• Liker 8
Skrevet

I dag har jeg forresten på meg hvite slangeskinnsboots og lisseslips 😊

• Liker 2
Skrevet

Hva er harrfolk? 

Anonymkode: 5dd71...80e

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er harrfolk? 

Kan det være harryfolk det menes? Skulle gjerne visst hvordan en harry person ser ut.🙄

Anonymkode: 21535...ce9

Skrevet

Tror det er litt av hvert her

Skrevet

De som skriker høyest er rasistene, høyre-incelsene og kvinnehaterne.  Hvor de er fra spiller ingen rolle egentlig, men harry er det ja. 

Anonymkode: b879d...61b

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som skriker høyest er rasistene, høyre-incelsene og kvinnehaterne.  Hvor de er fra spiller ingen rolle egentlig, men harry er det ja. 

Nå er jo både kvinnehat og rasisme ganske utbredt over hele befolkninga da. Også blant folk som ikke er spesielt harry. 

Anonymkode: f595b...d7b

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som bor på et lite sted og vet alt i verden. Yeah yeah yeah.

Anonymkode: 5c286...9c6

Tydeligvis. Du er jo her.. 

Anonymkode: 24f81...ab3

Skrevet

Jeg er fra en bygd og har blitt kalt harry men på institusjon er det ikke skiller som dette javel om noen er harry hva så??? På K g er det alle mennesker og det er også en institusjon la nå folk være som de vil . Hilsen ""bygdetoilling"" og "ikke-harry" humann!

Anonymkode: 26f0b...fea

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jo både kvinnehat og rasisme ganske utbredt over hele befolkninga da. Også blant folk som ikke er spesielt harry. 

Det er harry med kvinnehat og rasisme , uansett hvor "fin" de selv anser seg selv som

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er harry med kvinnehat og rasisme , uansett hvor "fin" de selv anser seg selv som

Det er ikke Harry det er dårlige holdninger

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Må ikke glemme dem som er innvandringsmotstandere, men som samtidig IKKE er rasist.

Skrevet
På 26.2.2019 den 16.14, AnonymBruker skrev:

Hva er harrfolk? 

Harrfolk er folk som er spesielt glad i fisken harr. Enten ved å spise enorme mengder av denne, eller ha den i en tank i hagen. Utstoppede harrer er også noe som går igjen i hjemmene til harrfolk.

Anonymkode: c7a81...5f9

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

.

Endret av Trish
Angret
AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne, høyt utdannet, født og oppvokst i Norges nest største by. Jeg er ikke spesielt «harry».

Anonymkode: 7a0d0...b24

AnonymBruker
Skrevet
På 28.2.2019 den 2.26, AnonymBruker skrev:

Harrfolk er folk som er spesielt glad i fisken harr. Enten ved å spise enorme mengder av denne, eller ha den i en tank i hagen. Utstoppede harrer er også noe som går igjen i hjemmene til harrfolk.

Anonymkode: c7a81...5f9

😂👍

Anonymkode: 7a0d0...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...