AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #1 Del Skrevet 26. februar 2019 Hva er grunnen til at du som kvinne jakter på en partner? Fordi du vil ha barn? Må ha en mann å støtte seg til? Du trenger bekreftelse? Måler deg med andre rundt deg, må ha det samme livet? Føle deg som de. - Nysjerrig mann som ikke jakter. Anonymkode: 886f7...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #2 Del Skrevet 26. februar 2019 Ved å komme med akkurat de spørsmålene du har listet opp har du tydeligvis en agenda. Anonymkode: 1d92b...580 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #3 Del Skrevet 26. februar 2019 Fordi jeg vil gjøre KG-grinebitere misunnelige. Anonymkode: b6877...0ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #4 Del Skrevet 26. februar 2019 Fordi jeg har vært i et forhold som var helt fantastisk, og jeg ønsker det igjen. Men er ikke på så aktiv jakt, mer at døra står åpen møter jeg noen. Har vært singel i flere år, så klarer meg veldig fint alene og. Anonymkode: 17b73...e57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #5 Del Skrevet 26. februar 2019 Fordi jeg ikke jakter. Anonymkode: 05ebd...3a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 26. februar 2019 #6 Del Skrevet 26. februar 2019 Jeg jakter ikke lenger fordi jeg har funnet han jeg vil ha, men da jeg gjorde det var det fordi jeg ønsket meg en elsker og bestevenn. Barneønsket var ikke påtrengende da og jeg klarte meg utmerket både økonomisk og ellers. Vi er sammen fordi vi vil og ikke fordi vi må, og det føles veldig bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #7 Del Skrevet 26. februar 2019 Jeg vil ikke ha partner nå lenger. Men jeg ville det før: jeg ville bare ha noen som var glad i meg, som lot meg være glad i dem tilbake. Og jeg hadde lyst til å leve (hele) livet sammen med den samme personen. Så etter en bestevenn, jeg var tiltrukket som ville bygge opp noe som var bare vår greie. Anonymkode: 4dd65...d9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #8 Del Skrevet 26. februar 2019 Jeg jakter ikke, jeg blir jaktet Vil ikke være partner med hvem som helst, det skal være en bestevenn og en superelsker som vil ha det samme livet som jeg. Anonymkode: 4c4bf...14c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #9 Del Skrevet 26. februar 2019 Skjønner ikke jeg heller. De har allerede tilgang på pupper og vagina døgnet rundt. Hva mer kan man egentlig ønske seg av livet? Anonymkode: fc7e5...564 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #10 Del Skrevet 26. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er grunnen til at du som kvinne jakter på en partner? Fordi du vil ha barn? Må ha en mann å støtte seg til? Du trenger bekreftelse? Måler deg med andre rundt deg, må ha det samme livet? Føle deg som de. - Nysjerrig mann som ikke jakter. Anonymkode: 886f7...0a0 Fordi jeg vil ha en å elske❤ Anonymkode: 5f3e3...421 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #11 Del Skrevet 26. februar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er grunnen til at du som kvinne jakter på en partner? Fordi du vil ha barn? Må ha en mann å støtte seg til? Du trenger bekreftelse? Måler deg med andre rundt deg, må ha det samme livet? Føle deg som de. - Nysjerrig mann som ikke jakter. Anonymkode: 886f7...0a0 Ingen av de grunnene. Jeg jakter ikke nå, men når jeg kanskje engang føler meg klar for det er det fordi det å elske noen og vite at du blir elsket tilbake er en av de beste følelsene i verden. Synd du tydeligvis ikke har opplevd det. Da kan jeg nemlig ikke tenke meg at du hadde spurt slik du gjør. Men hva er det som gjør deg lykkelig da, TS? Anonymkode: 16c98...dd1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #12 Del Skrevet 26. februar 2019 Før ville jeg ha en partner for å dele gleder og sorger. Dessverre viste det seg at mine valg av partnere bare var sorgen, derfor ser jeg ikke etter partner lenger. Anonymkode: 3a479...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #13 Del Skrevet 26. februar 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke jeg heller. De har allerede tilgang på pupper og vagina døgnet rundt. Hva mer kan man egentlig ønske seg av livet? Anonymkode: fc7e5...564 Trist at forumet har tiltrukket seg så mange 14 årige gutter og kvinneundertrykkende griser med sexmangel.... Anonymkode: 4c4bf...14c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #14 Del Skrevet 27. februar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen av de grunnene. Jeg jakter ikke nå, men når jeg kanskje engang føler meg klar for det er det fordi det å elske noen og vite at du blir elsket tilbake er en av de beste følelsene i verden. Synd du tydeligvis ikke har opplevd det. Da kan jeg nemlig ikke tenke meg at du hadde spurt slik du gjør. Men hva er det som gjør deg lykkelig da, TS? Anonymkode: 16c98...dd1 Hei, jeg har også opplevd psykosen som kalles forelskelse. Nå synes jeg rett og slett det ikke er verdt bryet, så krevende det er å ha en kvinne. Lykken i livet er friheten for meg, legge ut på reiser i verden å kjenne på den uendelige gode friheten. Møte nye kulturer og mennesker. Som gjerne lever på en ekte måte, i stedet for fantasiverden vi lever i. Anonymkode: 886f7...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #15 Del Skrevet 27. februar 2019 Jeg ønsker å være i et forhold fordi jeg har vært det før og det var veldig fint, og det er i grunn naturlig for folk å ønske seg forhold. Jeg ønsker å gifte meg og få barn og selvsagt er det fint å kunne ha en mann å støtte seg til. Vi mennesker er sosiale vesener og det er naturlig å ønske å ha noen i livet som man kan fortelle om både fine og dårlige ting, noen man kan spørre om innspill i dilemmaer og generelt noen å prate med. Jeg er en ganske oppegående ung dame, men jeg er ydmyk nok til å vite at jeg har faktisk ikke fasiten på alt, og at man kommer frem til best løsninger om man er flere. Det skinner igjennom at du har en agenda med disse spørsmålene. Det er som om at du tror du er bedre enn folk som ønsker seg forhold. Vet du, jeg snakker av erfaring når jeg sier at det er gjerne de som er mest opptatt av å vise hvor sterk og egenrådig de er som er svakest. Det er sterkt å kunne fortelle om at man ikke alltid er sterk alene. Jeg er ikke alltid sterk alene selv om jeg sover i telt og jakter og fisker helt mutters alene i villmarken og drar på utenlandsturer alene og Gud vet hva. Jeg har null problem med å si at selv om jeg trives i eget selskap så hadde det ikke vært feil og hatt med seg en mann og en hund på jakt for eksempel. Anonymkode: 659e2...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #16 Del Skrevet 27. februar 2019 Jaktet fordi jeg ville ha barn. Nå er det for sent så da gidder jeg ikke bry meg med menn lenger. Anonymkode: 1449a...a7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #17 Del Skrevet 27. februar 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Hei, jeg har også opplevd psykosen som kalles forelskelse. Nå synes jeg rett og slett det ikke er verdt bryet, så krevende det er å ha en kvinne. Lykken i livet er friheten for meg, legge ut på reiser i verden å kjenne på den uendelige gode friheten. Møte nye kulturer og mennesker. Som gjerne lever på en ekte måte, i stedet for fantasiverden vi lever i. Anonymkode: 886f7...0a0 Så det er derfor du spør som du gjør i HI. Anonymkode: 1d92b...580 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #18 Del Skrevet 27. februar 2019 Ønsker å finne en å være glad i som også er glad i meg. Være mye sammen, gjøre hyggelige ting sammen, og ha mye nærhet, kos og sex. Liker ikke å ha sex utenfor forhold lenger. Det blir alltid så mye rot og skuffelser ut av det over tid. Så lengter etter å ha hele pakka, med kjærlighet, samvær, nærhet, kos og sex. Men det ser ut for at det aldri kommer til å skje dessverre. Har fortsatt et lite håp, men det blir mindre for hver dag. Anonymkode: 12736...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteSwan Skrevet 28. februar 2019 #19 Del Skrevet 28. februar 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå