Gå til innhold

Store eller små vesker på en lav jente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Jeg er en kvinne i midten av tjueårene, er slank og er ikke mer enn 155 cm høy.  Vurderer å investere i en ny veske, da jeg har ingen og dette skal være en veske som skal brukes til spesielle anledninger. Jeg bruker ryggsekk/H&M treningsbag ellers. Hadde du anbefalt en stor veske som f.eks LV neverfull eller en liten veske? 

Anonymkode: 1cce6...447

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke spesielle anledninger tenker du å bruke vesken til? 

• Liker 1
Skrevet

LIten veske. 

Anonymkode: 9a435...8c9

Skrevet
Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Hvilke spesielle anledninger tenker du å bruke vesken til? 

Fest, ut å spise middag, bryllup, lunsj osv 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da ville jeg helt klart valgt en mindre, og penere veske. Den du nevnte er jo en "shoppingbag". 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så nå bruker du ryggsekk eller treningsbag i bryllup? 

Kommer an på anledningen, hvis du skal på fest eller til lunsj, trenger du kanskje litt større plass til ting enn til middag og bryllup. Hadde nok vært greit å ha flere som passer til ulike anledninger.

Skrevet
Akkurat nå, ti10 skrev:

Så nå bruker du ryggsekk eller treningsbag i bryllup? 

Kommer an på anledningen, hvis du skal på fest eller til lunsj, trenger du kanskje litt større plass til ting enn til middag og bryllup. Hadde nok vært greit å ha flere som passer til ulike anledninger.

Bruker det til jobb (ryggsekk og treningsbag)  skjønner ikke vitsen med å være frekk ovenfor noen som bare spør et helt vanlig spørsmål 

• Liker 2
Skrevet

Hva med å heller kjøpe noen rimeligere vesker? Så kan du kjøpe flere, så du har til ulike anledninger. 

Skrevet
Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Hva med å heller kjøpe noen rimeligere vesker? Så kan du kjøpe flere, så du har til ulike anledninger. 

Har veldig lyst på en ordentlig fin designerveske som jeg kan ha i mange, mange år. 😕

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har veldig lyst på en ordentlig fin designerveske som jeg kan ha i mange, mange år. 😕

Ok, da bør du se deg rundt i flere butikker, evnt internett, før du bestemmer deg for å bruke så mye penger på en veske. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruker det til jobb (ryggsekk og treningsbag)  skjønner ikke vitsen med å være frekk ovenfor noen som bare spør et helt vanlig spørsmål 

Det var ikke frekt ment, ut fra det du skrev kunne det se ut som at du sa at du bruker ryggsekk i bryllup :) 

Skrevet

Stor veske er ikke pent på noen, gå for en liten crossbody, eller en som akuratt får plass til en A4 side om du skal bruke til permer og arbeidsdokumenter ,men ikke noe større! 

Anonymkode: 70eb1...3f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...