Gå til innhold

Med stor aldersforskjell det damen er eldst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror dere ærlig mannen synes dama er bra/ser bra ut eller er det for sex og kun det som er tilgjengelig? 

Anonymkode: d3d89...211

Videoannonse
Annonse
Skrevet

???

Anonymkode: d95e0...227

• Liker 3
Skrevet

Unnskyld,  men jeg forstår ikke hva du mener. Er du en eldre dame? 

Anonymkode: bdc16...9ba

Skrevet

Har hatt sex med en yngre mann og lurer rett å slett på om han kan like meg (ikke som kjæreste eller noe) eller det er på grunn at han ikke har andre å ha sex med? 

Skrevet

Jeg vet om et par som har 12 års aldersforskjell der kvinnen er eldst, og kvinnen er nå i 50-årene og blitt ganske gråhåret. De har vært sammen i mange, mange år og ser ut som de har det helt topp ennå. De har ett barn sammen, og virker lykkelige.

Min egen mor var gift med en 11 år yngre mann i noen år. De ble skilt til slutt da, men det at de var gift og bodde sammen i noen år, tyder jo på at det ikke var "kun for sex" fra mannens side, som du antyder i HI.

Anonymkode: 0c53b...770

• Liker 2
Skrevet

Jeg har truffet mange deilige eldre kvinner når jeg var singel og i slutten av 20 årene.

Men de fleste har vært resserverte og hadde liten tro på at jeg var genuint interessert, ellers var det noen som ikke turde ha det morro pga. Hva andre kom til å si. Da jeg var 27 fikk jeg snøret i bånn med ei på 47. Den fantastiske kroppen, vi var for fulle begge to til at sexen var noe særlig.. 

Som sagt var kroppen som en gudinne. Og jeg tror at mange yngre menn som meg selv elsker tanken på å være elskeren til en eldre dame, en som vet hva hun vil. Fantaserte om å sitte på trappen hennes etter at hun kom hjem fra jobb.

Men det ble med den ene gangen bare..

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt sex med en yngre mann og lurer rett å slett på om han kan like meg (ikke som kjæreste eller noe) eller det er på grunn at han ikke har andre å ha sex med? 

Hvor gamle er dere da? 

Skrevet

Kjenner meg litt igjen i det du skriver. Skjønner ikke helt at han kan være interssert og det litt ulovlige i det hva andre ville mene. Selvom de ikke har noe med det å gjøre. 

Kunne ikke vært sammen med en som er så mye yngre. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere da? 

Jeg 44 og han 26. 

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg 44 og han 26. 

Da jeg var 27 var partneren min 49! Vi holdt ut i mange år.  😇

Gjest UngMann1986
Skrevet

Aldersforskjell kan være tennende! En kvinne jeg aldri kommer til å glemme, var ei jeg møtte via nettet. Hun var 49, jeg var 26. Vi var litt sjenerte i starten av møtet, men heldigvis fikk jeg tatt mot til meg, og en klem ble til et kyss, og endte i sengen. Vi ble værende i sengen det meste av helgen. Besøkte henne en gang til, noen uker senere. Litt mindre sjenerte da. Hun lå da naken i sengen og ventet på meg. Den kjøreturen dit, da hun lå naken i senga og ventet, var nok et av mine kåteste øyeblikk. Herlig seksuell kjemi med henne :sengekos:

På den tida var jeg nok litt hekta på damer som var eldre enn meg. Hadde 2 likende møter med kvinner som var ca 10 år eldre

Skrevet

Jeg er 8 år eldre enn min samboer.

Brukte faktisk 4 år før jeg turte å date han, men så snart jeg slapp all frykt fikk jeg meg verdens BESTE kjæreste!

Anonymkode: 49707...ff6

Skrevet

Jeg har et godt øye til ei dame som er nesten 20 år eldre enn meg. Hadde hun ikke hatt så store problemer så hadde jeg tatt sjansen for noe mere. Hun er virkelig flott å se på.

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg 44 og han 26. 

Jeg er 43, og har en elsker på 27. Helt fantastisk synes jeg.

• Liker 1
Skrevet

Det beste med eldre dame når en selv var yngre var at de hadde erfaring nok til å nyte sex og det en har å tilby. Unge og uerfarne kunne ikke noe i nærheten av det. Gode minner og lærdom for livet.

Anonymkode: 585c2...aff

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det beste med eldre dame når en selv var yngre var at de hadde erfaring nok til å nyte sex og det en har å tilby. Unge og uerfarne kunne ikke noe i nærheten av det. Gode minner og lærdom for livet.

Anonymkode: 585c2...aff

Helt enig. Eldre damer er en gullgruve! 😇

• Liker 2
Skrevet

Elsker damer i 40åra selv! Da har flere av dere fått litt mer selvsikkerhet og mer trygge på dere selv seksuellt.

Anonymkode: e5d2a...8e1

• Liker 3
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker damer i 40åra selv! Da har flere av dere fått litt mer selvsikkerhet og mer trygge på dere selv seksuellt.

Anonymkode: e5d2a...8e1

Skriver under på det,  men de beste finner du i 50-60-åra! 😁

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriver under på det,  men de beste finner du i 50-60-åra! 😁

Så inni helv... enig !  Men det tar en stund før du skjønner det.   Min eldste var 35 år eldre enn meg, 33/68     👍

Anonymkode: 2287e...416

Skrevet (endret)
På 26.2.2019 den 13.04, AnonymBruker skrev:

Du vet vel selv om du er attraktiv eller mindre heldig? En slutter ikke å være pen etter viss alder. Ja, man blir eldre, men ikke plutselig stygg.

Synes også det er rart du har lyst til å ligge med en mann du ikke vet om liker deg! 

Endret av Perle
Leifer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...