Gå til innhold

Masse hår i sluket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor på studentbolig, og i sluket på badet vårt (deler med ei) er det masse hår, og jeg får ikke opp alt fordi filteret er sveiset fast til sluket. Hva gjør jeg?

Anonymkode: b2a90...51d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor på studentbolig, og i sluket på badet vårt (deler med ei) er det masse hår, og jeg får ikke opp alt fordi filteret er sveiset fast til sluket. Hva gjør jeg?

Snakk med husverten

Anonymkode: 87969...258

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med husverten

Anonymkode: 87969...258

Syntes det hørtes dramatisk ut for å fjerne noe hår. Tenkte mer en kjapp løsning aka plumbo 😂

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det hørtes dramatisk ut for å fjerne noe hår. Tenkte mer en kjapp løsning aka plumbo 😂

Den "kjappe løsningen" kan fort bli en tidkrevende og dyr løsning hvis plumbo kun medfører at hårballen føres lengre ned i systemet og setter seg fast der. Best å få fjernet den ved å få av risten og løftet det ut. 

Anonymkode: 29f4d...2c7

• Liker 2
Skrevet

Snakk med husverten ja. Og plukk opp hår fra sluket hver gang dere dusjer.

Anonymkode: 2c934...426

• Liker 1
Gjest Krampus
Skrevet

Liten stålvaier, f.eks piperenser, så lager du en liten krok på enden og fisker det ut?

Skrevet

Du kan kjøpe sil til sluken på clasohlson e.l for å legge over og tømme den etter hver dusj.

Anonymkode: ca37b...30b

• Liker 1
Skrevet

Skjer aldri her i huset, da jeg grer håret rett før jeg dusjer :dusje:

Anonymkode: 90a38...4c3

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig. Snakk med husverten og spør om hvordan man løfter av filteret.

• Liker 1
Skrevet

Kan du poste bilde av sluket? Kanskje noen her da kan gi deg instruksjoner på hvordan du får tatt av filteret?

• Liker 1
Skrevet

Er neppe sveiset fast, har nok ikke vært oppe på en stund, alle bruker, og ofte med slike felles bad, ikke mitt, da tar jeg det ikke.... her i huset er det far sjøl som må rense sluket, men han har minst hår 😉

Anonymkode: 0e058...400

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...