Gå til innhold

Tips til fyll i bløtkake

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg dynker bunnen i ananassaft fra hermetisk ananas, pisker krem og blander halvparten med romkrem (type pose av Freia). Den andre halvparten har jeg i grovhakkede bananbiter i. Så bruker jeg bringebær- eller jordbærsyltetøy i. 

• Liker 3

Annonse

Annonse

Annonse

Hva er greia med banan i bløtkake??

Jeg har aldri, jeg mener virkelig aldri fått det servert i mitt 50 år lange liv, og heller aldri hørt om det noe sted utenfor KG. Det høres veldig ufriskt ut, og som noe man serverer til barn. Er det virkelig vanlig, og er det bare meg som er litt undrende ved tanken?

Anonymkode: 33ae4...c36

• Liker 2
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med banan i bløtkake??

Jeg har aldri, jeg mener virkelig aldri fått det servert i mitt 50 år lange liv, og heller aldri hørt om det noe sted utenfor KG. Det høres veldig ufriskt ut, og som noe man serverer til barn. Er det virkelig vanlig, og er det bare meg som er litt undrende ved tanken?

Anonymkode: 33ae4...c36

Jeg tror aldri jeg har fått servert en bløtkake uten, jeg. Bortsett fra kjøpt, da, men de regnes jo nesten ikke med. Bløtkaker er de i hvertfall ikke, tørre som de er. Og kunstig søte. 

Tredelt kake, godt dynket med melk, er mitt forslag, med 50/50 pisket krem og vaniljekrem. Nederste laget krem blandet med rørt jordbær og et lag hele skiver av banan og neste lag krem blandet med most banan og biter av mørk sjokolade med et lag rørt jordbærsyltetøy over. Pyntes med krem, friske jordbær og hakket sjokolade. Nam ❤️

Anonymkode: 5c396...460

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...