Cr@sh Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 Hei. Har endelig fått tilbake mensen etter fødselen for snart 10 mnd siden. Nå er jeg interessert å holde skikkelig oversikt over syklusen min - etter som vi brukte 14 pp på å bli gravide forrige gang, kan det være en fordel til neste gang...blir vel ikke så veeeldig lenge til vi blir prøvere igjen, tenker jeg... vi får se. Men til spørsmålet: Vet noen om fine sykluskalendere på nettet? (Andre steder også altså...) Som kan være til hjelp for å holde skikkelig orden...
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 Spørs litt hva du ser etter det... Jge bruker fertilityfriend til å bli kjent med syklusen min. Der kan man registrere temperatur, utflod, livmortapp, mens og sex. Ja, den er ment for å forske å bli gravid, og skal/kan ikke brukes som prevensjon, men funkre utmreket til å få en oversikt over syklusene i alle fall. (selvsagt, du trenger ikke registrere alt, eller noe, for den del...) Men jeg aner ikke om det er noe slikt du ser etter?
Cr@sh Skrevet 13. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2005 Spørs litt hva du ser etter det... Jge bruker fertilityfriend til å bli kjent med syklusen min. Der kan man registrere temperatur, utflod, livmortapp, mens og sex. Ja, den er ment for å forske å bli gravid, og skal/kan ikke brukes som prevensjon, men funkre utmreket til å få en oversikt over syklusene i alle fall. (selvsagt, du trenger ikke registrere alt, eller noe, for den del...) Men jeg aner ikke om det er noe slikt du ser etter? Det hørtes jo spennende ut da... Er mest for å bli kjent med min egen syklus... Tror du Fertilityfriend kan være noe for meg da? Er dette et program man må kjøpe eller er det et gratisprogram? Laster man evt ned eller er det en side man går inn på?
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 Det er gratis og du trenger ikke å laste ned noe som helst, programmet er online. http://www.fertilityfriend.com
Lia Skrevet 13. april 2005 #5 Skrevet 13. april 2005 For bare en enkel sykluskalender, kan du også bruke lilypie.com eller tickercentral. Ellers er fertilityfriend som de andre her anbefaler også veldig populær.
Cr@sh Skrevet 13. april 2005 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2005 Takk for tips alle sammen!!! :blomst_opp:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå