Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det de holder på med i big brother huset denne uken, extreme make over - forstørre leppene, noen som har erfaring med dette, og hvor mye det koster? De ble skikkelig fine de som gjorde det, og jeg tror ikke det varer så lenge - et naturlig stoff som er der fra før av sa hun damen som gjorde det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg som har forstørret leppene sine får skikkelige snurpemunn når behandlingen går ut. Masse små rynker. Ikke lekkert. Må ta ny behandling ca hver 6. måned.

:o

*grøss*

Skrevet

hva har hun fått i leppene sine da? det er forskjellige stoffer man kan ha i tror jeg - og hvor gammel er hun?

Skrevet
http://hudoghar.no/prisliste.php

har ikke gjort det selv, men har lyst :)

her så det jo ut som det ble opptil 4000 kr for behandlingen :-? , vet at de gjør dette på noen hudpleiesalonger også, da er det sikkert litt billigere....

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har hørt rundt 3500, så jeg tror prisen er ganske jevn overalt.

Skrevet
hva har hun fått i leppene sine da? det er forskjellige stoffer man kan ha i tror jeg - og hvor gammel er hun?

Hun bruker Restylane. Tror hun betaler et eller annet sted mellom 3.000 og 3.500 pr. gang.

Hun hadde snurpelepper før hun begynte med dette, men det har ikke akkurat blitt bedre. Derfor vær forsiktig hvis du har antydning til rynker rundt munnen.

Hvis du ikke skal fortsette å sprøyte inn for resten av livet altså.

Jeg fikk beskjed om at jeg neppe ville få rynkelepper av det, men jeg er en stor pyse så jeg tør ikke. :-?

Skrevet

Jeg synes det ser alldeles unaturlig og nesten barnslig ut når folk forstørrer leppene sine ... kunne aldri tenkt meg å ødelegge munnen min sånn.

Skrevet
Jeg synes det ser alldeles unaturlig og nesten barnslig ut når folk forstørrer leppene sine ... kunne aldri tenkt meg å ødelegge munnen min sånn.

Så bra for deg, og så nyttig for oss å vite det... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke alle man kan se på at har forstørret leppene sine. ikke på meg ihvertfall, for jeg hadde bare to tynne streker fra før av...

Skrevet

Snigla skrev:

Så bra for deg, og så nyttig for oss å vite det...

Hvis man ikke tåler andres meninger så bør man vel ikke legge ut temaet i et åpent diskusjonsforum?

Jeg har til gode å se noen som ser naturlige ut etter et inngrep i leppene. Man kan f.eks. se på Melanie Griffith som faktisk var veldig søt før hun begynte å tukle med leppene sine.

Skrevet

Poenget var bare at om hvorvidt noen synes det var fint eller stygt ikke var spørsmålet fra starten av. Hun spør om erfaringer, hvor mye det koster osv. Dermed synes jeg slike uttalelser kan man komme med i en annen tråd...

Gjest Marlyn
Skrevet

Noen som vet noe om sånne leppeforstørringer der

man fyller inn fett feks fra magen? Har hørt at dette

skal bli mer naturlig, men er sikkert dyrere.

Gjest hjalmarlover
Skrevet

Er helt enig med Leola...Hadde aldri i livet gjort noe slikt med leppene. Det er vår mening!

Det er jo mye bedre å heller ta de hjelpemidlene som finnes- for eks: lys/skimmrende lipgloss midt på leppa,hudfarget kajal som lipliner som er softet utover...Honning har også forstørrende effekt på lepper.

Mulig dere ikke gidder å høre,men har flere tips om noen er intresser!!

Selvfølgelig...Noen har så tynne og smale lepper at det ikke går ann å gjøre noe med uten operasjon. Men...

Skrevet

Hvor lenge varer en slik innsprøyting da ?

Må vel ikke bli som Melanie Griffith, hun må ha doblet dosen.... ser ikke videre lekkert ut på henne nei.

• 1 år senere...
Skrevet

Flere som har erfaring med sånn leppeforstørring? Overleppa mi er tynn som en strek så jeg har litt lyst å prøve dette en gang. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...