Gå til innhold

Dere som ikke hadde symptomer på graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man hører og leser så mange innlegg om symptomer på graviditet osv osv, er det noen som merka absolutt ingenting? Kanskje uteblitt mens, men ikke noe særlig annet. Er vel neesten umulig å ikke ha noe symptomer, men så ubetydelige symptomer at det var "normalt". Dette er ikke for noe, jeg bare genuint lurer hehe. 

Anonymkode: d1bf6...f04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merket ingenting.

Anonymkode: 29841...4a0

Skrevet

Jeg merket ingenting før uke 6-7, annet enn uteblitt mens. Da kom kvalmen og trøttheten. I og med at det er det samme hormonet som dominerer de første ukene (progesteron) mellom eggløsning og mens både ved graviditet og vanlig pms så skal det mye til å virkelig merke forskjell. Men en har jo en tendens til å overtolke når en ønsker noe veldig sterkt - husker noen linka til en undersøkelse her inne hvor det viste seg at kvinnene som ikke ble gravide hadde rapportert flere symptomer enn de som faktisk var gravide 😉😂 

Anonymkode: 3d466...b3b

Skrevet

Med nr 1 hadde jeg symptomer fra 9 dpo (ømme bryst som jeg ellers aldri har..) 

Med nr 2 merker jeg ingenting før uke 6 ca. Tok en test mest for å ta en... 

Anonymkode: ef161...0e6

Skrevet

Var ikke helt på ingenting, men mye mindre symptomer enn mange andre. Bare ømme bryst og bortfall av mens. Litt mer trøtt. Etterhvert en stor klump inne i magen som kjentes veldig godt.

Skrevet

Jeg merket ingenting frem til uke 7 eller 8. Da kom kvalmen, og jeg klarte ikke å gjøre stort annet enn å ligge strakt. 

Anonymkode: cfc9c...a73

Skrevet

Kun uteblitt mens her. Er i uke 27 nå, og har bare halsbrann og sparkene til baby som symptom🤣 og voksende mage da

Måtte ha tidlig Ul for å bli overbevist om at det stemmer😁

Skrevet

Nei, jeg merket ingenting før jeg var godt over halvveis i svangerskapet. Da fikk jeg halsbrann, hadde kul på magen og kjente babyen bevege seg.

Jeg syntes kanskje at jeg kanskje var bittelitt kvalm i begynnelsen, men egentlig tror jeg det var mest ønsketenkning og at jeg ikke var mer kvalm enn til vanlig.

Hvis jeg ikke hadde prøvd å bli gravid og ikke tenkt på det, f.eks. hvis jeg hadde brukt prevensjon, er jeg overbevist om at jeg ikke hadde tenkt at noe var annerledes før etter halvgått svangerskap.

Skrevet

Hadde ingen symptomer som jeg la merke til annet en bortfall av mensen. La jeg godviljen til kjentes kanskje brystene liiitt ømme ut. Og så var jeg kanskje en smule mer trøtt i starten.. men slike perioder har jeg jo hatt utenom graviditeten også. Så jeg måtte bestille meg tidlig ultralyd for jeg kunne ikke skjønne at jeg var gravid. Jeg prøvde å kjenne aktivt etter de vanlige symptomene, men de var bare ikke der.

I uke 18 kom de første bevegelsene, og i uke 20 kunne jeg se at magen var begynt å bule litt ut. Er i uke 30 nå og med unntak av daglige spark og en mage som er litt større enn vanlig merker jeg ikke store forskjellen 😊

Anonymkode: 2560f...973

Skrevet

Jeg er i uke 16 nå og har enda ikke hatt andre symptomer enn uteblitt mens. Skal absolutt ikke klage på det, men det føles liksom ikke helt ekte ut enda🤪

Anonymkode: 622d5...1a0

Skrevet

Ingenting, venter tredje nå. Har bare skjønt det når mens har uteblitt. Og da har jeg ikke tatt masse tester før den tid heller,og ikke tenkt så mye over det 

Anonymkode: 2ff43...9ce

Skrevet

Så heldige dere er som slipper unna kvalme !

Anonymkode: a91ab...67f

Skrevet

Jeg tok en graviditetstest da brystene eller rettere sagt niplene var vonde å såre. Jeg har aldri vondt eller ømme bryster. Ikke da jeg har mensen eller skal få heller. Så tenkte raskt at her er det noe som skjer. Tok en test å den var positiv :) 9dpo

Hadde ingen andre symptomer som jeg kan si absolutt at var pågrunn av dette. Men niplene var et tydelig tegn. 

Anonymkode: a0407...8f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...