Gå til innhold

Broren min er homo! Fant det ut selv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt i sjokk nå... Helt ærlig. 

Jeg fant ut at broren min på 28 år er homo. Dette fant jeg ut på en helt tilfeldig måtte, fordi jeg og kompisen min skulle kødde med han. Han har ikke sagt noe til familien eller meg, og aldri har han hatt ordentlig kjæreste. Jeg har egentlig mistenkt han for å være homofil, og vi aksepterer det i familien vår... 

Hvorfor tror dere at han da holder ting skjult? Jeg vet ikke om jeg skal ringe han opp og si at jeg vet sannheten...

Jente, 17 år

Anonymkode: 54d56...a3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okeyy.. Ring og snakk ut med han vel 

Anonymkode: 6164b...e42

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant ut at broren min på 28 år er homo. Dette fant jeg ut på en helt tilfeldig måtte, fordi jeg og kompisen min skulle kødde med han. Han har ikke sagt noe til familien eller meg, og aldri har han hatt ordentlig kjæreste. Jeg har egentlig mistenkt han for å være homofil, og vi aksepterer det i familien vår... 

Hvorfor tror dere at han da holder ting skjult? Jeg vet ikke om jeg skal ringe han opp og si at jeg vet sannheten...

Jente, 17 år

Selv om det er akseptert i familien så kan det være vanskelig for ham å få sagt det.

Si at du vet det og at du støtter hsm uansett!

Anonymkode: f1bc3...f06

• Liker 3
Skrevet

Ville sagt at du skal la det ligge om han var yngre. Men en 28 åring i skapet er ikke bra. Han kaster bort livet sitt på å skjule det. Høres ut som du kan gi han en liten dytt, men ikke gi han for mye press. 

Anonymkode: 71d5d...8d5

• Liker 4
Skrevet

Okei, og hva så?  Å være homo bør ikke bli sett på som en "big deal", det gjør det bare vanskeligere å være homofil. Det er jo ikke sikkert at han har funnet seg en kjæreste han vil presentere for familien enda, og det er egentlig ikke noe å lage noe poeng ut av hvem han har sex med til familien vel. 

Hvis du tror han holder det hemmelig av skam så syns jeg du kan snakke med han, for eksempel si at du har tenkt deg på Pride paraden fordi det er så koselig og mye glade mennesker og bra sak og spørre om han har vært der og kunne tenke seg å bli med, snakk positivt om homofile og muligheter homofile har. Jeg syns ikke du skal ringe å si at du vet at han er homofil, isåfall så send en melding sånn at han rekker å la det synke inn tilfelle dette er noe han ikke vil at dere i familien skal vite enda. Jeg tenker at han forteller det når han er klar, og mange vil ha det øyeblikket, så tenker det beste du kan gjøre er å snakke positivt om homofile, inspirere han til å tørre å være seg selv :)

Anonymkode: 81c66...8d8

• Liker 2
Skrevet

"Jeg vet du er homo, synes det er kult. Veldig glad i deg."

Noe sånt, men ikke så direkte kanskje.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jente, 17 år

Jeg lurer mer på hvordan dere egentlig planla å "kødde" med storebroren din, ettersom dere fant ut at han var homofil... 

Anonymkode: c77c4...2d3

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...