AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #1 Del Skrevet 25. februar 2019 Har i kveld vært på et NuSkin- intro møte hos en venninne, og synes endel av kremene og makeup’en virket bra. Noen med erfaringer ? Anonymkode: 7bcf1...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #2 Del Skrevet 25. februar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har i kveld vært på et NuSkin- intro møte hos en venninne, og synes endel av kremene og makeup’en virket bra. Noen med erfaringer ? Anonymkode: 7bcf1...174 Styr unna!! Du blir loppa for penger. Ja, det virker veldig lovende men det er det ikke. Jeg var dum og bet på, gikk noen tusen bort på de produktene der, dessverre. Anonymkode: 59706...a61 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #3 Del Skrevet 25. februar 2019 Jeg vil også si styr unna! Produktene er overhodet ikke verd det du må betale for dem. Anonymkode: 73ba4...944 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #4 Del Skrevet 25. februar 2019 Du kan kjøpe like bra eller bedre produkter andre steder. Jeg lover deg, du kommer til å bli kvalt om du begynner å kjøpe av venninna di. Før du vet ordet av det har hun pressa deg til å kjøpe vitaminpiller du ikke trenger til 600 kr i måneden. Snakker av erfaring. Anonymkode: 0396c...51d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #5 Del Skrevet 25. februar 2019 Pyramidespill. Men produktene er faktisk veldig bra. Kjenner noen som brukte dem, gikk fra å være veldig veldig rynkete til å få glatt fin hud, nesten litt for glatt i forhold til alderen. Vedkommende slutta å bruke produktene pga økonomi, og da gikk huden fort tilbake til det gamle. Anonymkode: c16cd...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #6 Del Skrevet 25. februar 2019 Det handler ikke om produktene, det handler om å verve nye selgere til en diger pyramide. Bare vent, om du kjøper noe kommer de til å prøve å presse deg til å bli selger. Ja, jeg har blitt forsøkt vervet inn i dette tullet. Anonymkode: 95fb2...46e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #7 Del Skrevet 25. februar 2019 Signerer de som sier styr unna. Jeg merka ingen god effekt av produktene Anonymkode: 5b3d4...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #8 Del Skrevet 26. februar 2019 Synes produktene er veldig bra. Behøver jo ikke være selger, en kan bare bestille det en ønsker slik som jeg gjør. Anonymkode: 0921e...4d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå