marsvin Skrevet 25. februar 2019 #1 Skrevet 25. februar 2019 Hei! Jeg trenger råd og tips til hvor og hva slags jobb jeg kan søke. forvirret i dette terrenget av stillinger og muligheter. Jeg har en lærerutdanning m/kunstfag, men har desverre slitt med sosial angst de siste årene og har problemer med stemmen min, har tatt kirurgi og logoped, men det har ikke hjulpet så langt, og er vanskelig og angstfylt å ha en jobb der jeg må møte masse folk og snakke masse ( jeg vet, lærerutdanning -_-haha). jeg synes det er vanskelig å finne jobber " for de med sosial angst" eller mer stille og innadvente jobber, som jeg faktisk kvalifiserer til. har tenkt på kontorjobber, men er ofte krav om ditten datten programmer jeg ikke kan og min bakgrunn i pedagogikk og billedkunst er lite relevant. Nå trenger jeg hva som helst. forsøkte å jobbe på skole og butikk, men ble sykmeldt etter et halvt år. Tips til type stillinger evt. arbeidsplasser tas imot med takknemlighet. ps! trenger ikke høre at jeg "bare må eksponere meg" det har jeg gjort noen år allerede. i råd fra psykolog burde jeg gå sakte frem, og nå trenger jeg bare en jobb jeg mestrer.tenker etterhvert at jeg kan ha mer "utadvent" type jobb, men i dag skal jeg bare ha noe ved siden av behandling. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #2 Skrevet 25. februar 2019 Hva med ufør? Anonymkode: a4ac8...721
Knirke Skrevet 25. februar 2019 #3 Skrevet 25. februar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med ufør? Anonymkode: a4ac8...721 Hva med nei. TS, jeg tenker du bør vurdere å omskolere deg, siden utdanningen din er såpass smal og du ikke får brukt den. Typ programmering, kontor, arkivar, regnskap etc. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #4 Skrevet 26. februar 2019 Sliter med angst selv og tar barnehagelærer utdannelse.. vet ikke helt hva jeg tenker på, men det er vel det at man er nesten garantert sikret jobb etter endt utdanning. Anonymkode: 5cb99...da6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #5 Skrevet 26. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sliter med angst selv og tar barnehagelærer utdannelse.. vet ikke helt hva jeg tenker på, men det er vel det at man er nesten garantert sikret jobb etter endt utdanning. Anonymkode: 5cb99...da6 Tar sykepleierutdanning og har sosial angst. 🤦🏻♀️ Til Ts, jeg tenker at noe på et lager kan være gunstig? Evt. vaskehjelp? Anonymkode: 02b7e...b85 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå