AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #1 Skrevet 25. februar 2019 Har tidligere alltid brukt Sun maskinrens, men ser at Finish har en flytende type. Noen erfaring med den ? Anonymkode: 7c139...3d4
Wonders Skrevet 25. februar 2019 #2 Skrevet 25. februar 2019 (endret) Ja den er innmari god, vi bruker den hver 3. måned. Endret 25. februar 2019 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #3 Skrevet 25. februar 2019 Bortkasta penger... kjør tom maskin med vanlig vaskemiddel (pulver/tablett). Det er minst like effektivt. Anonymkode: 951ef...2c0 1
Djungelvrål Skrevet 25. februar 2019 #4 Skrevet 25. februar 2019 Ja, tror jeg har brukt Finish sin, den er billigere også. Det minner meg på at jeg burde ta en rens snart, er over et år siden tror jeg.
solmåneogstjerner Skrevet 25. februar 2019 #5 Skrevet 25. februar 2019 Rens filteret. Rens spylearmene. Kjør en tom maskin etterpå, gjerne med litt eddik i maskinen. La maskinen stå halvveis åpen mellom vaskene. Nå sparte du litt penger, fikk en renere vask og sørget for at maskinen holder litt lengre. Ikke bruk penger på 'rensemidler '. Det er fullstendig unødvendig. 😊 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #6 Skrevet 25. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har tidligere alltid brukt Sun maskinrens, men ser at Finish har en flytende type. Noen erfaring med den ? Anonymkode: 7c139...3d4 To ulike produkter fra to ulike produsenter. Blir som å sammenligne shampoo fra to ulike merker. Skyller grundig av alt og bruker enten sun eller finish en gang i året. Begge medfører mye lukt i maskinen etter bruk, så det er nok en svær dæsj kjemikalier vi strengt tatt ikke bør bruke. Anonymkode: b9b9e...27f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå