Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har følt meg så nummen i følelsene mine fra januar til nå, er som jeg har skrudd av noe i hjernen. Har det bra ellers, drar på jobb og er med familien. Men har ikke orket å møte venner på kjempe lenge, har isolert meg noe sykt.. noen som har opplevd lignende?

Anonymkode: 3b7d2...280

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Depresjon? Mange får det i perioder, og det er veldig vanlig på vinteren. 

Anonymkode: 54efd...900

Skrevet

På generell basis ville jeg si at flere burde tatt en sånn fem-faktor test, for å finne ut av hvilken personlighetstype de er.

Sånn helt på lav-terskelnivå, fordi det som gir noen energi, tapper andre for krefter.

• Liker 1
Skrevet

Det kan være depresjon. Jeg hadde det slikt fra sep-des. Sliter enormt på høsten.

Anonymkode: 6f10f...14d

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, OhGawdNo skrev:

På generell basis ville jeg si at flere burde tatt en sånn fem-faktor test, for å finne ut av hvilken personlighetstype de er.

Sånn helt på lav-terskelnivå, fordi det som gir noen energi, tapper andre for krefter.

hvor kan jeg ta denne testen?

Anonymkode: 3b7d2...280

Skrevet (endret)

Jeg må komme tilbake til det. Litt sent på kvelden nå, send meg en PM heller så skal jeg finne ut av et par alternativer.

Tillegg: For de som kan flytende engelsk, så kan IBM Watson foreta en automatisk analyse basert på rundt 6000 ord av det du skriver om et emne.

Endret av OhGawdNo
Skrevet

Slitsom jul? Eller har det skjedd noe annet som utløste det?

Anonymkode: 87c00...3e8

Skrevet

Ikke ta noen tester! Det er farlig om du er langt nede.

Anonymkode: 4d1d8...40d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...