AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #1 Skrevet 25. februar 2019 Jeg har ikke logget trening skikkelig på lang tid, og vil nå starte igjen. Sist brukte jeg Endomondo, men vil høre hva som finnes og som folk er fornøyd med? Jeg løper litt, både ute og på mølle. Noe sykling. I tillegg svømming i basseng som må logges manuelt. I tillegg kjekt om tidsbruk på styrke kan logges for å ha oversikt over gjennomførte økter. har ingen pulsklokke eller aktivitetsapp. Anonymkode: 31c8d...6d7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #3 Skrevet 26. februar 2019 Andre tips? Anonymkode: 31c8d...6d7
Kvinne87Rogaland Skrevet 26. februar 2019 #4 Skrevet 26. februar 2019 Jeg bruker Strava til jogging. Den loggfører hvor du løper, hvor fort, høydeforskjeller osv. Den er genial til å konkurrere med deg selv og andre. Nå har jeg løpt samme ruta på 4 km flere ganger og tiden blir kortere for hver gang. Ellers er det "segmenter" rundt omkring - altså en strekning fra A til B som alle som har appen kan se, også er det en rangering på brukere som har løpt strekningen fortest.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #5 Skrevet 26. februar 2019 Takk for svar. Du som skrev om FitNotes, hva er bra med den? Anonymkode: 31c8d...6d7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #6 Skrevet 26. februar 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Takk for svar. Du som skrev om FitNotes, hva er bra med den? Anonymkode: 31c8d...6d7 Bruker den kun til å logge styrketrening, men den har funksjoner for løping osv også. Veldig lett og oversiktlig og kan vise statistikker og grafer hvis du vil ha en visuell fremstilling av fremgangen. Og den lagrer alt på telefonen, i motsetning til FitBit o.l. som sender full oversikt over helsen din og hvor du er til utenlandske selskaper og ikke funker uten nettilgang. Anonymkode: 9d9a9...9c6
Scoops Skrevet 26. februar 2019 #7 Skrevet 26. februar 2019 Bruker bare strava,og er veldig fornøyd med den,har prøvd en del andre men ikke vært så fornøyd med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå