AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #1 Skrevet 25. februar 2019 Noen som har erfaring med å være full første gang man har sex? Hvordan var det? Anonymkode: 5ca52...f83
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #2 Skrevet 25. februar 2019 Ja. Det var vel helt greit, husker ingenting av det 😛 Og godt er det for da slapp jeg å ha fullstendig angst og kleinhet også! Prøvde å miste jomfrudommen edru på et tidligere tidspunkt men det var bare megakleint og tankekjør og klarte ikke la meg rive med, så droppet det. Anonymkode: 227bd...a11
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #3 Skrevet 25. februar 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Det var vel helt greit, husker ingenting av det 😛 Og godt er det for da slapp jeg å ha fullstendig angst og kleinhet også! Prøvde å miste jomfrudommen edru på et tidligere tidspunkt men det var bare megakleint og tankekjør og klarte ikke la meg rive med, så droppet det. Anonymkode: 227bd...a11 Ok, da får jeg håpe det går bra med meg. Tør ikke å gjøre det edru, hvertfall ikke første gang.. Anonymkode: 5ca52...f83
Skogshuldra Skrevet 25. februar 2019 #4 Skrevet 25. februar 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, da får jeg håpe det går bra med meg. Tør ikke å gjøre det edru, hvertfall ikke første gang.. Anonymkode: 5ca52...f83 Da vil jeg faktisk påstå at du ikke er gammel/moden nok til å ha sex - og burde avså. Sex skal være noe du har lyst på , med en du har lyst på, og som du føler deg bra med. 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #5 Skrevet 25. februar 2019 25 minutter siden, Skogshuldra skrev: Da vil jeg faktisk påstå at du ikke er gammel/moden nok til å ha sex - og burde avså. Sex skal være noe du har lyst på , med en du har lyst på, og som du føler deg bra med. Har vært ganske nærme å ha sex før da og har jo lyst. Bare blir stressa av tanken på å skulle være alene med en gutt edru. Hvertfall fordi jeg vet at om jeg drar til en gutt på kvelden f.eks så forventer han at vi skal ha sex. Selfølgelig burde jeg vente til jeg finner en kjæreste osv. Men det har jeg ikke så lyst på akkuratt nå.. Anonymkode: 5ca52...f83 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #6 Skrevet 25. februar 2019 28 minutter siden, Skogshuldra skrev: Da vil jeg faktisk påstå at du ikke er gammel/moden nok til å ha sex - og burde avså. Sex skal være noe du har lyst på , med en du har lyst på, og som du føler deg bra med. Er forresten 18 om noen måneder. Så er ikke akkuratt så veldig ung men skjønner hva du mener. Har jo god tid, er ikke det. Gjør det bare om jeg selv har lyst akkuratt der og da. Bryr meg ikke om hva andre syns. Har jeg ikke lyst så sier jeg nei Anonymkode: 5ca52...f83
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #7 Skrevet 25. februar 2019 Aldri hatt fyllesex og skal aldri ha det heller. Er du mann er det å ha sex i fylla som å spille russisk rulett.. Anonymkode: 65e0e...8b0
NeonNinja Skrevet 25. februar 2019 #8 Skrevet 25. februar 2019 Fyllesex er det værste jeg vet om. Det er klønete og ubehagelig. Med siste exen var det helt krise. Han var alltid ekstremt kåt i fylla, men når vi hadde oss så tok det evigheter og han kom aldri. Ble bare ubehagelig hele greia. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå