AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #1 Skrevet 25. februar 2019 Jeg er 17 år og vil gjerne ha en deltidsjobb jeg kan jobbe på noen ganger i måneden. Gjerne kom med tips til hva man bør ha med i en søknad, hva man bør tenke på før et jobbintervju osv. Hva var deres første jobb? Anonymkode: 02fd9...260
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #2 Skrevet 12. mars 2019 På 25.2.2019 den 17.40, AnonymBruker skrev: Jeg er 17 år og vil gjerne ha en deltidsjobb jeg kan jobbe på noen ganger i måneden. Gjerne kom med tips til hva man bør ha med i en søknad, hva man bør tenke på før et jobbintervju osv. Hva var deres første jobb? Anonymkode: 02fd9...260 Søke rundt i butikker. Viktig hvilke dager du kan jobbe og at du er student så de vet det. At du ikke kan starte før det og det klokkeslettet. Fortelle litt om din personlighet og egenskaper som kan være relevant i den sorten arbeidsyrke. Vær deg selv og ikke se ut som en slask (intervju). Min første var butikk. Kjekt det. Lærte å yte service og være tålmodig osv. Anonymkode: 56158...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå