Gå til innhold

Anbefale regnbukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg regnbukse. Nå har jeg en turbukse som kun er vannavstøtende. Er det noen som kan anbefale regnbukser? Må selvsagt være vanntett og bør ikke bli alt for svett i den. Regnbukser puster vel ikke akkurat så godt. Aller helst vil jeg bruke maks 500kr, men kan bruke litt mer dersom kvaliteten blir en del bedre. 

Anonymkode: 693ee...b04

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må selvsagt være vanntett og bør ikke bli alt for svett i den. Regnbukser puster vel ikke akkurat så godt. Aller helst vil jeg bruke maks 500kr, men kan bruke litt mer dersom kvaliteten blir en del bedre. 

Da ville  jeg valgt en  regnbukse i goretex eller hellytech el.l., da de puster (de slipper svetten ut samtidig som de hindrer regnvann i å komme inn i  plagget) 

Anonymkode: 90b4d...a2f

• Liker 1
Skrevet

Evt kanskje du kunne valgt denne? 

"Bergans Hafslo bukse - vanntett og vindtett 3-lags bukse.

Teknisk 3-lags skibukse spesielt utviklet for alpint og telemark. Buksen er laget i et mykt og behagelig materiale og Dermizax-membranen gjør buksa vanntett, vindtett og pustende.https://www.magasinet.no/restesalg/restesalg-klaer/restesalg-bukser/bergans-hafslo-3-lags-bukse-dame-pinkrose-plum

Flere bukser her https://www.magasinet.no/restesalg/restesalg-klaer/restesalg-bukser?dir=asc&order=price

Skrevet

Lett, teknisk regnbukse i vanntett, vindtett og pustende 3-lags Dermizax®.

Materialegenskaper

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lett, teknisk regnbukse i vanntett, vindtett og pustende 3-lags Dermizax®.

Materialegenskaper

De har den inne på xxl til lavere pris https://www.xxl.no/bergans-super-lett-pant-skallbukse-herre-svart/p/1116502_1_style?gclid=EAIaIQobChMI3-nWxpHY4AIVA0kYCh341gDMEAkYASABEgIMEvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Skrevet

Du kan nok finne en pent brukt bukse på Finn, Fretex el.l. til en rimeligere penge :) 

Skrevet

Er veldig fornøyd med min Helly Hansen, fant den på salg og betalte en tusenlapp for et helt sett. Husker ikke hvilken modell det var. Hadde en billig-regnbukse før, kan ikke anbefales. Den hadde dårlig passform og ble ødelagt etter en stund.

Anonymkode: 126fb...8fb

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en super lett lady pants fra Bergans som jeg er godt fornøyd med. Litt usikker på pris, men blir det for dyrt så sjekk ut Stormberg. De har mye bra, og ofte salg på nett. 

Anonymkode: cc32c...088

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Sjekk Finn, der bør du kunne finne noko bra. Eg har ei lett bukse frå Marmot som eg er nøgd med, ho er lett og har glidelås nede silk at ho er lett å dra av og på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...