Gå til innhold

Istedenfor tynnribbe

Fremhevede innlegg

Skrevet

En oppskrift jeg har lyst å lage inneholder pork belly (tynnribbe) og pork shoulder (bogstek). Har kikket i butikkene, men det ser dårlig ut med tynnribbe... Hva slags annen del kan man bruke istedenfor?

Anonymkode: cda50...4c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanskelig å vite uten å hvite hva det er du prøver å lage. Men jeg antar ut fra stykningsdelene at dette dreier seg om noe som skal bli veldig mørt som pulled pork og spareribs. Da bør du ha noe kjøtt som ikke er så veldig magert, men har en del fettmarmorering. Kanskje nakkekoteletter.

Jeg ville f.eks. ikke ha testet med ytrefilet, indrefilet, svinestek av bog, kotelettkam og annet da det har lite fett i seg.

Anonymkode: f9899...74d

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig vanskelig å vite uten å hvite hva det er du prøver å lage. Men jeg antar ut fra stykningsdelene at dette dreier seg om noe som skal bli veldig mørt som pulled pork og spareribs. Da bør du ha noe kjøtt som ikke er så veldig magert, men har en del fettmarmorering. Kanskje nakkekoteletter.

Jeg ville f.eks. ikke ha testet med ytrefilet, indrefilet, svinestek av bog, kotelettkam og annet da det har lite fett i seg.

Anonymkode: f9899...74d

Stemmer, dette er en gryte og skal for så vidt putre i 2-3 timer.

Anonymkode: cda50...4c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...