AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #1 Skrevet 25. februar 2019 Syklusene mine varierer mellom 27-30 dager. De siste mnd har det vært 30 dager, og det virker som om det er det denne gangen også. Bortsett fra at jeg har tatt el-tester regelmessig, og de er negative. Skal ha eggløsning i morgen, men dette er dagens test: Hva skjer? Slik at det ikke vært tidligere måneder. Og denne måneden var jeg faktisk hos gynekolog, som så at jeg skulle ha eggløsning rundt denne tiden. Anonymkode: 82971...4f3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #2 Skrevet 25. februar 2019 Kroppen din er ingen maskin og vil aldri være 100% forutsigbar. Teori gir deg et godt bilde, men natur er ikke så rigid som teori. Hvis du tror at det er sannsynlig at du har eggløsning i morgen: legg inn aksjer i dag og i morgen og test bare videre til f.eks i overmorgen eller noe sånt om du nå tester i forhold til max sykluslengde. Hvis du har testet ut i fra et gjennomsnitt kan du teste noen dager til med det er usannsynlig at eggløsning kommer senere enn 12 dager før ny forventet mens. (det er lurt å teste både morgen og kveld). Så bare lar du det stå til og ser hva syklusen ender med og prøver igjen på neste. Anonymkode: a2137...f62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå