Gå til innhold

GB Pockit + eller bedre paraplytrille

Anbefalte innlegg

Gjest Geirfuglen
Skrevet (endret)

Ønsker en liten trille da vi skal ha den med på tur i en bil med liten plass. Har dere erfaring med denne? Ok? Andre bedre alternativer som Qbit?

Endret av Geirfuglen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis barnet skal kunne sove er ikke pockit optimal, da ryggen ikke kan legges ned. Hva med baby jogger city tour 2 eller yoyo?

Gjest Geirfuglen
Skrevet
4 timer siden, Minlillelykke skrev:

Hvis barnet skal kunne sove er ikke pockit optimal, da ryggen ikke kan legges ned. Hva med baby jogger city tour 2 eller yoyo?

Takk for innspill! Ser at Pockit + har hvilestilling (men ikke sovestilling). Men er kanskje dumt å gå for ei vogn de ikke kan ta en dupp i. Samtidig tenkte jeg at den kunne være fin og vare lenge, da den er lang i ryggen. Usikker på når det er vanlig å slutte med dupp, han sover fortsatt 1,5 time hver dag. 

Yoyo synes jeg er veldig lav. Babyjogger city tour har jeg ikke sjekket, takk for tips! Vet du om man kan ta med den som håndbagasje?

Skrevet
11 minutter siden, Geirfuglen skrev:

Takk for innspill! Ser at Pockit + har hvilestilling (men ikke sovestilling). Men er kanskje dumt å gå for ei vogn de ikke kan ta en dupp i. Samtidig tenkte jeg at den kunne være fin og vare lenge, da den er lang i ryggen. Usikker på når det er vanlig å slutte med dupp, han sover fortsatt 1,5 time hver dag. 

Yoyo synes jeg er veldig lav. Babyjogger city tour har jeg ikke sjekket, takk for tips! Vet du om man kan ta med den som håndbagasje?

City tour går som håndbaggasje ja😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...