Gjest Geirfuglen Skrevet 25. februar 2019 #1 Skrevet 25. februar 2019 (endret) Ønsker en liten trille da vi skal ha den med på tur i en bil med liten plass. Har dere erfaring med denne? Ok? Andre bedre alternativer som Qbit? Endret 25. februar 2019 av Geirfuglen
Minlillelykke Skrevet 25. februar 2019 #2 Skrevet 25. februar 2019 Hvis barnet skal kunne sove er ikke pockit optimal, da ryggen ikke kan legges ned. Hva med baby jogger city tour 2 eller yoyo?
Gjest Geirfuglen Skrevet 25. februar 2019 #3 Skrevet 25. februar 2019 4 timer siden, Minlillelykke skrev: Hvis barnet skal kunne sove er ikke pockit optimal, da ryggen ikke kan legges ned. Hva med baby jogger city tour 2 eller yoyo? Takk for innspill! Ser at Pockit + har hvilestilling (men ikke sovestilling). Men er kanskje dumt å gå for ei vogn de ikke kan ta en dupp i. Samtidig tenkte jeg at den kunne være fin og vare lenge, da den er lang i ryggen. Usikker på når det er vanlig å slutte med dupp, han sover fortsatt 1,5 time hver dag. Yoyo synes jeg er veldig lav. Babyjogger city tour har jeg ikke sjekket, takk for tips! Vet du om man kan ta med den som håndbagasje?
Minlillelykke Skrevet 25. februar 2019 #4 Skrevet 25. februar 2019 11 minutter siden, Geirfuglen skrev: Takk for innspill! Ser at Pockit + har hvilestilling (men ikke sovestilling). Men er kanskje dumt å gå for ei vogn de ikke kan ta en dupp i. Samtidig tenkte jeg at den kunne være fin og vare lenge, da den er lang i ryggen. Usikker på når det er vanlig å slutte med dupp, han sover fortsatt 1,5 time hver dag. Yoyo synes jeg er veldig lav. Babyjogger city tour har jeg ikke sjekket, takk for tips! Vet du om man kan ta med den som håndbagasje? City tour går som håndbaggasje ja😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå