AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #1 Skrevet 25. februar 2019 Jeg klaget og ser at statistikken har endret seg men uten at jeg har fått Mail om klagebehandlingen. Hva kommer først? Statistikken eller den vanlige mailen som sendes alle som har klaget? Jeg lurer fordi det av og til kommer puljer med endringer så jeg vet ikke om min er behandlet eller ikke. (Ser ingen endring på karakteren). Anonymkode: 00122...eaf
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #2 Skrevet 25. februar 2019 Ser du ingen endring, og klagebehandlingen er unnagjort, så fikk du ikke endret karakteren din. Om det formelle brevet som informerer deg om oppdateringer i klagesaken din kommer før eller etter at statistikken er endret, kan kun de som jobber internt hos NTNU besvare. Mest sannsynlig så ser det ut til at statistikken blir endret på studentweb før de sender ut brev. Anonymkode: f08c7...625
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #3 Skrevet 25. februar 2019 Statistikken kommer ofte først. En gang kom den også noen minutter før resultatene hadde blitt lagt ut på Studentweb. En gang har jeg fått resultatet av klagebehandling på e-post, men en annen gang har jeg fått det i postkassen på digipost. Har man ikke digipost sendes det da som vanlig brev. Det er vel studieveiledere som har ansvaret for å sende ut resultatet av klagebehandlingen, så det avhenger jo av hvor effektive de er med å sende det ut. Anonymkode: 0cd8d...597
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #4 Skrevet 25. februar 2019 Jeg har alltid fått mail/brev først. En gang tok det vel over 1 uke før karakteren endret seg i studentweb. Anonymkode: 4dea0...faf
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #5 Skrevet 25. februar 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid fått mail/brev først. En gang tok det vel over 1 uke før karakteren endret seg i studentweb. Anonymkode: 4dea0...faf Ja det er dette jeg synes å huske fra tidligere! Så kanskje det er en pulje som klaget uten å be om begrunnelse. Anonymkode: 00122...eaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå