AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #1 Skrevet 25. februar 2019 Nå er jeg møkk lei av å Google, jeg leter etter kremhvite sakkosekker. Er dette rett og slett noe som ikke finnes?? Anonymkode: 1b9b0...874
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #2 Skrevet 25. februar 2019 Jeg kjøpte en lys lys beige på Møbelringen før jul i fjor Anonymkode: 068be...a73
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #3 Skrevet 26. februar 2019 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg møkk lei av å Google, jeg leter etter kremhvite sakkosekker. Er dette rett og slett noe som ikke finnes?? Anonymkode: 1b9b0...874 Sakkosekker ligger på gulvet og blir lett skitne, særlig i den fargen du etterlyser. Vi har kjøpt et lett avtørkbart stoff på Stoff og Stil og sydd egne saccosekker i lys farge. De selger også kuler til å ha inni. Vi brukte noen gamle laken som vi sydde innerfor i for å kunne ta av trekkene og vaske ytterstoffet. Tre sømmer og borelås i den fjerde for enkel åpning, og en pyntestikning, så har du hva du ønsker deg. Dyre ble de heller ikke. Anonymkode: 6d128...c70
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #4 Skrevet 26. februar 2019 Hvis du vurderer en så lys en, sjekk at trekket kan tas av og vaskes. I de som heter Sacco kan ikke det. Anonymkode: 76b47...dc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå