AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #1 Skrevet 25. februar 2019 Jeg ga bort noe av stor verdi fordi jeg må ha plassen til noe annet og ville få tingene unna FORT. Presiserte at det må hentes fort. Vedkommende som sa han ville ha det, får ikke hentet det. Jeg har tilbudt meg å ta jobben med å sende i posten (er litt jobb å pakke alt og sende). Vedkommende vil heller at noen slektninger skal hente det for å spare penger på porto. Tiden går og jeg hører ingenting. Han Skulle høre om noen slektninger kunne komme og hente det. Jeg sender melding og purrer. Jeg sier at jeg må få det bort og at hele poenget med å gi det bort var å få det unna raskt. Kunne like gjerne ha solgt det og ventet på at noen ville kjøpe. Folk altså!!!!!!! Overreagerer jeg eller er dette dårlige utviklede sosiale antenner? Anonymkode: bdfe2...5ca
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #2 Skrevet 25. februar 2019 Gi en kort frist, feks hent innen 24 t, eller så gir du det til noen andre. Respektløst av den andre personen å ikke hente kjapt Anonymkode: 37d6b...590 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #3 Skrevet 25. februar 2019 Det er respektløst, sett av en tid, er det ikke hentet innen "sett inn tidspunkt" så går tingene videre til noen andre. Anonymkode: 91088...783 1
atropos Skrevet 25. februar 2019 #4 Skrevet 25. februar 2019 Enig med den over. Gi kort frist, og selg/gi det til noen andre om de ikke henter. 2
Gjest theTitanic Skrevet 25. februar 2019 #5 Skrevet 25. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ga bort noe av stor verdi fordi jeg må ha plassen til noe annet og ville få tingene unna FORT. Presiserte at det må hentes fort. Vedkommende som sa han ville ha det, får ikke hentet det. Jeg har tilbudt meg å ta jobben med å sende i posten (er litt jobb å pakke alt og sende). Vedkommende vil heller at noen slektninger skal hente det for å spare penger på porto. Tiden går og jeg hører ingenting. Han Skulle høre om noen slektninger kunne komme og hente det. Jeg sender melding og purrer. Jeg sier at jeg må få det bort og at hele poenget med å gi det bort var å få det unna raskt. Kunne like gjerne ha solgt det og ventet på at noen ville kjøpe. Folk altså!!!!!!! Overreagerer jeg eller er dette dårlige utviklede sosiale antenner? Anonymkode: bdfe2...5ca Selg eller kast. Sånne fortjener ikke å få noe. Blir litt som at når man gir bort en gjenstand på finn ,og skriver nøye hvorfor, så er de likevel sutrete over feilen. Men ja, det du opplevde skjer ofte dessverre.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #6 Skrevet 25. februar 2019 Ta her. Bra det ikke bare er meg som reagerer 😆 🙈 jeg tror jeg beholder tingene selv. Anonymkode: bdfe2...5ca
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #7 Skrevet 25. februar 2019 Når dette er ting du ikke tar betalt for, og det har gått både vinter & vår uten at vedkommende har fått ræva i gir, så legger du tingene ut til salgs. Om vedkommende da henvender seg på nytt så gir du max. 24 timer, og om noen andre henvender seg så selger du sakene til dem. Dersom det er flere som er interessert så si at du setter dem på venteliste. Da har du flere mulige kjøpere om den første er en upålitelig knott. Anonymkode: b1241...32c 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #8 Skrevet 25. februar 2019 Dette er respektløst! Har nettopp opplevd det samme; la ut en gjenstand til salgs til latterlig lav pris for å bli kvitt så fort som mulig. Hun som kjøpte tingen sa at hun ville hente den en dag senere i uka, men dukket aldri opp den dagen. Jeg etterlyste henting. Så skulle hun hente dagen etter, men sendte da melding om at hun ikke fikk hentet den dagen. Så gikk det flere dager uten en lyd. Da sendte jeg en melding om at tingen måtte hentes dagen etter, ellers blir den lagt ut for salg igjen. Da kom hunAnonymkode: 34b3f...83f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå