Sarke Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 Jeg har en kjæreste jeg er veldig glad i. Tror han er mannen jeg vil dele det her livet med. Men han gjør meg usikker. I noen perioder vil han være mye sammen med meg. I andre perioder er det bare så vidt vi treffes en gang i uka. Nå er vi i den sistnevnte perioden. Det gjør meg veldig stressa. Når han da først er hos meg ( må være hjemme pga barn ) føler jeg at vi må finne opp kruttet, gjøre gærne og sprø ting. Alt blir egentlig litt kårni. Det r jo helt umulig. Har noen et godt råd for hva man kan gjøre sammen som kjærester. I stedenfor å se på tv. :o Vi har vært sammen i snart 3 år, men har ingen planer om å flytte sammen.
Gjest Gitte Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 når vi har hatt en "sitte hjemme"-periode kjenner vi det at det må gjøres noe for at vi ikke skal gå hverandre på nervene... vi kjører av gårde, øst-vest-sør eller nord, kommer oss litt vekk fra de vante stedene og har det utrolig kos bare oss to.. eller småting som man ikke må reise bort for... vi dro faktisk til holmenkollen for å se på verdens cupen her sist, det var kjempekoselig og vi fikk til og med vært ute. vi har leid hester (ja faktisk!) og ridd på tur sammen.. og såklart de standard sakene med kino osv osv... for vårt forhold er det ihvertfall viktig at vi av og til finner på noe kos. jeg føler at jeg lever på turene våre i uka fremover... får ny energi, og vi har ALDRI kranglet når vi er ute på den måten.. i love it :D og som det sier ovenfor her, man må jo ikke finne på noe.. men vi syns ihvertfall det er kjempedeilig etter en periode med kun hjemmekos og tv-kvelder...
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2005 #3 Skrevet 13. april 2005 Vel nå skrev du jo at du må være hjemme pga barn. Så aktiviteter dere kan gjøre hjemme uten å se på tv kan være: 1) Lage et deilig måltid i lag, det å stå på kjøkkenet i lag synes mannen min og jeg er koselig. 2) Spille et brettspill som Risk, TP, Vil du bli millionær osv. 3) Sitte i hver deres ende i sofaen og gi hverandre fot massasje (Utrolig deilig) 4) Spille PS2 eller lignende. Vi bruker å kjøpe spill vi begge liker og blir opphengt i dagesvis.... Håper dere finner på noe gøy i lag og at usikkerheten din snart går over :-)
Gjest Gitte Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 (endret) s Endret 11. juli 2007 av Gitte
Smashing Skrevet 13. april 2005 #5 Skrevet 13. april 2005 Singstar og dance mega er utrolig gøy å spille på ps2!
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #6 Skrevet 13. april 2005 Liker dere å se på tv er det vel ikke noe galt i det? Trenger ikke finne på noe krutt for å ha det bra sammen Enig i at det sikkert er bra å sende vekk ungene om du kan. Få litt kvalitetstid sammen
Gjest Kaffegjesten Skrevet 13. april 2005 #7 Skrevet 13. april 2005 TV er for meg noe av det mest ødeleggende for et parforhold. Ser så sjelden på Tv at snart går kassa ut av huset - hadde det ikke vært for barn. Jeg liker nå heller ikke å spille - verken på PS 2, data eller til nød "på bordet". Heldigvis går det an å finne på mange andre ting - som å gå ut i skogen og mark, på kafe, kino, (kunst)utstillinger av forskjellig slag. Det kan faktisk være fint bare å ha det stille selv om man er to, men det er kanskje ikke det ideelle i begynnelsen av et forhold. Vi er alle forskjellig - og slik er også behovene våre. Ellers har jeg sansen for Niko's 1.valg - nemlig å lage et godt måltid sammen. Ekstra godt å spise det sammen etterpå.
Gjest gjesta Skrevet 13. april 2005 #8 Skrevet 13. april 2005 Ingen av dere har lyst & har snakket om å flytte sammen etter 3 år? Hvor ofte skjer det at han vil gjøre andre ting? Kanskje du kan ordne barnevakt eller noe iblant så dere kan gjøre ting sammen, og ikke bare sitte hjemme. Han har sikkert behov for å være med kompiser, men OGSÅ gjøre ting uten barna iblant ?
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #9 Skrevet 13. april 2005 Dere har vært sammen i 3 år og skal liksom aldri flytte sammen? Og du mener dette er seriøst og mannen du skal dele livet med?? Vel, alt blir jo ganske så mye enklere om dere bor sammen da. Da er han jo hos deg hver natt hvertfall. Litt snodig om dere bare ses en gang i uka, men kanskje han ikke tar det så seriøst? Masse å finne på da, bare fantasien som setter grenser. Spille, tulle, leke, ta et bad sammen, elske, lage mat, vaske klær sammen, alt mulig kan gjøres sammen og da er det også mer gøy.
Sarke Skrevet 13. april 2005 Forfatter #10 Skrevet 13. april 2005 Takk for gode tips. Jeg skal ta med meg noen av dem på veien. Jeg har prøvd et par av de som å ha barnevakt, lage middag sammen, spille PS2. Problemet er nok at vi egentlig liker å se på tv begge to, men jeg vil bare ha mer romantikk. Mer action. Kunne ønske vi delte en hobby, som var noe vi kunne gjøre på disse hjemmekveldene. Grunnen til at vi ikke vil flytte sammen er at vi begge ser for oss at det da vil bli enda flere sånne dager. Som vi har nå. Liggende i hver vår sofa og uten spontanitet og glede for å være sammen. Ved å ha hver vår leilighet rekker vi å savne hverandre. Vi lider nok begge av bindingsangst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå