Gjest Karl Johann Skrevet 26. august 2002 #1 Skrevet 26. august 2002 Jeg lurer på om jenter liker å ha dildoen og gutten med seg i senga. Jeg har veldig mye problemer med dette fordi dama mi vil ikke si noe om det. Når dama og jeg har sex har hun alltid med seg dildoen, og problemet er at hun bruker den mer enn meg. Hva skal jeg gjøre?? Noen som har lingnende problemer. Vær så snill å svar
waco Skrevet 26. august 2002 #2 Skrevet 26. august 2002 Kan du ikke kjøre anal med henne mens hun bruker dildoen da? Mange som gjør det... W
Gjest Froskemann Skrevet 26. august 2002 #3 Skrevet 26. august 2002 Dette er bare forløperen til den fasen som alle par går inn i etterhvert(før bruddet), nemlig at de ikke har lyst på herandre mer, og at de etablerer hvert sitt eget seksualliv med seg sjøl. De kan selvsfølgelig ha dette private seksuallivet i samme seng, hvis man er trangbodd, mens mange velger hvert sitt soverom.
aline Skrevet 26. august 2002 #4 Skrevet 26. august 2002 Så dersom et par har med dildo i senga, så er det siste stopp før brudd??? Tror jeg holder meg mer til wacos tankegang jeg, en i begge hull, med kun en person!
Gjest Froskemann Skrevet 26. august 2002 #5 Skrevet 26. august 2002 Den "latteren" til aline får litt motsatt effekt, for den er så overdrevet at den framstår som noe anstrengt... ...aner jeg at din opptreden skyldes at det fenomenet jeg beskriver, oppleves litt "truende", også for ditt forhold? Mitt utgangspunkt er Karl Johann's smule frustrasjon over hennes dildoadferd i senga, jeg snakker ikke om et par i seksuell "balanse"med litt dildolek SAMMEN! Ganske avslørende at aline ikke fikk med seg poenget, men i stedet retter fokus på noe jeg ikke har berørt, nemlig et par i seksuell balanse. Bemerkelseverdig, faktisk...
aline Skrevet 26. august 2002 #6 Skrevet 26. august 2002 Sorry for latteren! Jeg har absolutt ingen redsel for "fenomenet" du snakker om, så om du aner det, og om det gleder deg, så deg om det! Det kan være mange grunner til at dama til førstetalende bruker dildoen i større grad en partneren liker, men istedenfor å forberede dommedagsprofetier, så bør paret kanskje snakke om det?? dersom han lurer på hvorfor dama gjør som hun gjør, tror jeg han får mye mer reelle svar hjemme i senga en her! Kanskje variasjon og nytenking er det som skal til? eller bare bevisstgjøring om at dette faktisk plager deg?
Kevin Skrevet 26. august 2002 #7 Skrevet 26. august 2002 Ei dame jeg fløy med for lenge siden, ville gjerne leke med dildo i senga, men jeg følte meg aldri tilsidesatt av den grunn.... Kan tenke det ikke er så enkelt om hun har mest fokus på dildoen. For min del sa dama det var fordi hun likte å fantasere og ha litt forskjellige størrelser på en gang. Det var visst gode fantasier....
Annie Skrevet 6. september 2002 #10 Skrevet 6. september 2002 Jeg lurer på om jenter liker å ha dildoen og gutten med seg i senga. NOPE! Greier meg med sambo jeg!!
Thea Skrevet 6. september 2002 #11 Skrevet 6. september 2002 Nope.Vet dette innlegget sikkert ikke gjør noe godt for egoet ditt,men har jeg sambo`n føler jeg liksom ikke helt behov for det.
Gjest eminel Skrevet 6. september 2002 #12 Skrevet 6. september 2002 Trenger ikke ta med dildoen i senga når mannen er der?! Skjønner ikke poenget med det... Ville blitt fornærma hvis jeg hadde vært gutt og vært sammen med en jente som brukte dildoen mer enn meg
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2002 #13 Skrevet 6. september 2002 Jeg liker ikke dildoer jeg. Syns det hele blir bare rart og unaturlig. Er nok mer inne på The Real Thing jeg og. Har prøvd og prøvd, men ender alltid opp med sambo . Håper han tar det som et komplement
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå