AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #1 Del Skrevet 24. februar 2019 Jeg fløy hjem nå i kveld. I nedstigningen fikk jeg et voldsomt trykk i øret, var skikkelig intense smerter, og varte i ca 20 min helt til vi landa. Helt grusomt! Ble litt bedre så fort vi landa. Men det gjør fortsatt vondt og har nedsatt hørsel på det øret nå og en voldsom øresus. Får ikke ut «dotten» heller. Føles som om øret er blokkert. Dette har skjedd en gang før, og men var jeg forkjøla, så tenkte at det var grunnen. Men nå er jeg jo ikke forkjøla? Tips? Erfaringer? Er litt desperat her Anonymkode: 0df64...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #2 Del Skrevet 24. februar 2019 Om du har det greit nå kan du ringe fastlegekontoret ditt i morgen tidlig. Anonymkode: 767e1...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MegHer Skrevet 25. februar 2019 #3 Del Skrevet 25. februar 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fløy hjem nå i kveld. I nedstigningen fikk jeg et voldsomt trykk i øret, var skikkelig intense smerter, og varte i ca 20 min helt til vi landa. Helt grusomt! Ble litt bedre så fort vi landa. Men det gjør fortsatt vondt og har nedsatt hørsel på det øret nå og en voldsom øresus. Får ikke ut «dotten» heller. Føles som om øret er blokkert. Dette har skjedd en gang før, og men var jeg forkjøla, så tenkte at det var grunnen. Men nå er jeg jo ikke forkjøla? Tips? Erfaringer? Er litt desperat her Anonymkode: 0df64...36e Hei TS. Ta og kontakt fastlegen din. Håper øresusen og smertene i øret ditt vil gå bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #4 Del Skrevet 25. februar 2019 Ta en ibux! Anonymkode: 1f6b0...c08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #5 Del Skrevet 25. februar 2019 Opplevd det samme selv. Under flyturen var jeg på grensen til å be dem snu fordi det gjorde så vondt. Aldri opplevd lignende. Jeg var nesten døv med store smerter i flere dager etterpå, men det gikk over. Anonymkode: 647cf...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå