AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #1 Skrevet 24. februar 2019 Hva kommer dette av? Min situasjon er den samme og jeg har spurt samme spørsmål, jeg får tre forskjellige råd utfra kortlegging. Dette henger vel ikke på greip? Anonymkode: fdb45...c1d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #2 Skrevet 24. februar 2019 Jo det henger på greip. Kort kan da for faen ikke lese livet ditt. De jeg har vært vitne til i det virkelige liv som driver med dette og tror på dette er enten uføre gjennom mange år eller lite selvstendige mennesker som må ha noe eller noen til å fortelle dem hva de skal gjøre hele tiden. Anonymkode: 96d05...a3d 10
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #3 Skrevet 24. februar 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo det henger på greip. Kort kan da for faen ikke lese livet ditt. De jeg har vært vitne til i det virkelige liv som driver med dette og tror på dette er enten uføre gjennom mange år eller lite selvstendige mennesker som må ha noe eller noen til å fortelle dem hva de skal gjøre hele tiden. Anonymkode: 96d05...a3d Jeg sa ikke at jeg tror på dette. Det har vært et eksperiment fra min side. Jeg er superskeptisk til slikt og skrev litt sarkastisk at dette henger da ikke på greip? Håper noen her som legger slike kort kan svare meg... Anonymkode: fdb45...c1d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #4 Skrevet 24. februar 2019 De som legger kort har humbugsvar og bortforklaringer. Fakta er at det ikke virker, og derfor er svarene, rådene og løsningene helt fullstendig tilfeldige og ikke noe man burde sette noe som helst lit til. Anonymkode: ca41c...0f7 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #5 Skrevet 24. februar 2019 Jeg håper du var ærlig på at du testet dem, og etterpå sa at du fikk ulike svar fra alle? Anonymkode: 4ae4c...5eb
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #6 Skrevet 24. februar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg håper du var ærlig på at du testet dem, og etterpå sa at du fikk ulike svar fra alle? Anonymkode: 4ae4c...5eb Ja Anonymkode: fdb45...c1d
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #8 Skrevet 25. februar 2019 TS, og hva var reaksjonen da du sa at du bare testet dem? Anonymkode: 4ae4c...5eb
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #9 Skrevet 25. februar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: TS, og hva var reaksjonen da du sa at du bare testet dem? Anonymkode: 4ae4c...5eb To av dem ble sinte men hadde ikke noe forklaring. Den tredje prøvde forklare at det ble nok forskjellige kort fordi livet mitt er så komplekst og jeg må egentlig ta det rette valget selv, uavhengig av kortene... 🙄 Anonymkode: fdb45...c1d
Emmelise Skrevet 25. februar 2019 #10 Skrevet 25. februar 2019 Humbug er det selvsagt, men jeg må alikevel spørre. Hvem holdt i kortene og la dem ned på bordet for tolkning?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #11 Skrevet 25. februar 2019 Det er jo som om noen setter bind for øynene dine og lar deg virre rundt på en stor slette i en times tid tre ganger, du ender ikke opp på samme sted til slutt da heller. Anonymkode: 5094e...c51
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #12 Skrevet 25. februar 2019 Oj, så rart. Kanskje det betyr at sånt er... humbug!? 😮 Anonymkode: 57227...c53
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #13 Skrevet 25. februar 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: To av dem ble sinte men hadde ikke noe forklaring. Den tredje prøvde forklare at det ble nok forskjellige kort fordi livet mitt er så komplekst og jeg må egentlig ta det rette valget selv, uavhengig av kortene... 🙄 Anonymkode: fdb45...c1d Så du etter kortene var lagt at dette var en test? Du mottok altså dette gratis, frivillig og sannsynligvis på eget initiativ siden du testet tre ulike? Burde du ikke være ærlig med andre mennesker om hva du bruker deres tid på? Anonymkode: 4ae4c...5eb
ajarRun Skrevet 25. februar 2019 #14 Skrevet 25. februar 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva kommer dette av? Min situasjon er den samme og jeg har spurt samme spørsmål, jeg får tre forskjellige råd utfra kortlegging. Dette henger vel ikke på greip? Anonymkode: fdb45...c1d Minus tre svar? Vidt? Mener du vilt?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #15 Skrevet 25. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så du etter kortene var lagt at dette var en test? Du mottok altså dette gratis, frivillig og sannsynligvis på eget initiativ siden du testet tre ulike? Burde du ikke være ærlig med andre mennesker om hva du bruker deres tid på? Anonymkode: 4ae4c...5eb Jeg har sagt i fra at dette var en test. Jeg mottok kun en gratis. Dette er i regi av en reportasje som skal skrives og de dekker også opp kostnader. Har ikke dårlig samvittighet overhode. To av dem ble jo betalt og til den tredje ble det sagt fra på forhånd at jeg er svært skeptisk. Så han fikk i grunnen vite på forhånd at det var en test. Anonymkode: fdb45...c1d
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #16 Skrevet 27. februar 2019 På 25.2.2019 den 19.16, AnonymBruker skrev: Jeg har sagt i fra at dette var en test. Jeg mottok kun en gratis. Dette er i regi av en reportasje som skal skrives og de dekker også opp kostnader. Har ikke dårlig samvittighet overhode. To av dem ble jo betalt og til den tredje ble det sagt fra på forhånd at jeg er svært skeptisk. Så han fikk i grunnen vite på forhånd at det var en test. Anonymkode: fdb45...c1d Kan jeg prøve å legge kort på deg? stjernetegn og navn trenger jeg Anonymkode: 4bd60...77a
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #17 Skrevet 27. februar 2019 Morsomt å tenke på at noen tror på slike ting. 😅 Anonymkode: 62b61...750
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2019 #18 Skrevet 27. februar 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg prøve å legge kort på deg? stjernetegn og navn trenger jeg Anonymkode: 4bd60...77a Hvorfor? Har tre som har prøvd allerede.... 😉er du mer treffsikker tror du? Anonymkode: fdb45...c1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå