mwl Skrevet 24. februar 2019 #1 Del Skrevet 24. februar 2019 Trenger nyfødt solbriller hvis de skal være utendørs i sola og snøen nå? Ved bæring i sele. Kan de bli snøblinde på fjellet sånn som oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #2 Del Skrevet 24. februar 2019 Vi brukte BabyBanz fra ca 6mnd Anonymkode: 9bbf8...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #3 Del Skrevet 24. februar 2019 Ja spesielt viktig å skjerme øynene til små barn. Kjøp er par solbriller med strikk Anonymkode: 5cc37...b15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #4 Del Skrevet 25. februar 2019 Jeg trenger solbriller til et barn på 4 mnd. Hvor får jeg kjøpt ? Helst fra en fysisk butikk Anonymkode: 31369...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneline80 Skrevet 25. februar 2019 #5 Del Skrevet 25. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg trenger solbriller til et barn på 4 mnd. Hvor får jeg kjøpt ? Helst fra en fysisk butikk Anonymkode: 31369...eab Apotekene har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #6 Del Skrevet 25. februar 2019 17 timer siden, mwl skrev: Trenger nyfødt solbriller hvis de skal være utendørs i sola og snøen nå? Ved bæring i sele. Kan de bli snøblinde på fjellet sånn som oss? Nyfødte skal ikke være i sola, men i skyggen til de er nærmere året. Huden har ikke godt av sol. Anonymkode: 1112e...db8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mwl Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #7 Del Skrevet 26. februar 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Nyfødte skal ikke være i sola, men i skyggen til de er nærmere året. Huden har ikke godt av sol. Anonymkode: 1112e...db8 Nå er det jo ikke snakk om å være ute og sole seg da, men gå på tur i bæresele. Det er da vanlig å ta med babyen sin i bæresele før den er et år? Og siden det er snø ble jeg usikker på om de kan bli snøblinde sånn som oss hvis det er sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 26. februar 2019 #8 Del Skrevet 26. februar 2019 15 minutter siden, mwl skrev: Nå er det jo ikke snakk om å være ute og sole seg da, men gå på tur i bæresele. Det er da vanlig å ta med babyen sin i bæresele før den er et år? Og siden det er snø ble jeg usikker på om de kan bli snøblinde sånn som oss hvis det er sol. La babyen sitte innovervendt og med sove-/solskjermen oppe, så er det ikke noe problem. Solbriller får du tak i på apoteket. Min baby nektet plent å bruke dem, men mulig du har mer flaks enn meg. God tur! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2019 #9 Del Skrevet 26. februar 2019 2 hours ago, mwl said: Nå er det jo ikke snakk om å være ute og sole seg da, men gå på tur i bæresele. Det er da vanlig å ta med babyen sin i bæresele før den er et år? Og siden det er snø ble jeg usikker på om de kan bli snøblinde sånn som oss hvis det er sol. Klart man har bruk for solbriller i påska. Umulig å skjerme hele tiden. De sitter sånn passe. Så gøy for babyen å ta vekk 🙈 Anonymkode: bcc45...e81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå