Gjest Catwoman Skrevet 13. april 2005 #1 Skrevet 13. april 2005 som etterlyste ny plate av henne: det kommer
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #3 Skrevet 13. april 2005 Jeg vet! Står faktisk på mailinglista til den offisielle hjemmesiden hennes, så har visst om det en stund allerede. Har hørt på den første singelen fra album nr. 1 også. Kjempebra! (Leste om det på nytt på VG Nett i går, tenk, to cd`er, kjempemorsomt! :D) Gleder meg!
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 Jeg vet! Står faktisk på mailinglista til den offisielle hjemmesiden hennes, så har visst om det en stund allerede. Har hørt på den første singelen fra album nr. 1 også. Kjempebra! (Leste om det på nytt på VG Nett i går, tenk, to cd`er, kjempemorsomt! :D) Gleder meg! Dette var det jeg som skrev!
Scaramouche Skrevet 14. april 2005 #5 Skrevet 14. april 2005 Jeg står også på mailinglisten hennes den nye singelen hennes var jo knallbra, skikkelig herlig sommersang, gleder meg til resten!
Gjest Anonymous Skrevet 15. april 2005 #6 Skrevet 15. april 2005 Jeg står også på mailinglisten hennes den nye singelen hennes var jo knallbra, skikkelig herlig sommersang, gleder meg til resten! Den har jeg ikke hørt. Hva heter den? Har hun lært seg å synge rent?
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2005 #9 Skrevet 25. april 2005 Shakira er fantastisk, godt med ei som rocker samtidig som det er litt eksotisk og pop:) jeg synes også det er positivt at hun har litt mer former enn mye annet av dagens musikkfolk...elsker ojos asi:)
Scaramouche Skrevet 26. april 2005 #11 Skrevet 26. april 2005 Singelen heter La Tortura og er en duett. Shakira synger alltid rent
Gjest Starya Skrevet 28. april 2005 #12 Skrevet 28. april 2005 Tool - ReflectionHer har jeg vært og bæsja på leggen, ja.. Sheesh, disse musikk-trådene ser nå like ut alle sammen likevel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå