Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var/er deres symptom på tidlig graviditet? Før menstruasjon?

Anonymkode: 06076...325

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært trøtt en uke. Testet positivt i dag 😊

Anonymkode: 00449...93c

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært trøtt en uke. Testet positivt i dag 😊

Var du trøtt en uke før du skulle få mensen? Og hadde du de samme symtomene som pms? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var du trøtt en uke før du skulle få mensen? Og hadde du de samme symtomene som pms? 

Har aldri hatt noen symptomer på pms. Fjernet p-stav 1. Februar, og har ikke hatt mensen etter det. Hadde mensen den 22. Januar. Så det må ha klaffet på første EL etter fjerning av stav. Kun vært trøtt siste uken :)

Skrevet

Jeg hadde murringer, stikkinger på sidene nederst på magen, ble veldig veldig varm, litt kvalm, ømme pupper. Ømme pupper og murringer pleier jeg også å få i forbindelse med mensen, men da sånn 2 dager før. Dette begynte sånn en uke før. Så det sammen med det andre vekket mistanke hos meg. :) 

Anonymkode: ed9e3...eed

Skrevet

Kvalme, ikke til å overse.

Anonymkode: f2b80...db1

Skrevet

Jeg følte at mensen var rett rundt hjørnet hele tiden, da det murret fra en uke etter eggløsning.  Så fikk jeg vondt hver gang jeg fikk orgasme, og litt rosa på papiret etter sex.   7 dpo fikk jeg et hardt stikk midt i magen, og noen dager senere fikk jeg blodtrykksfall hver gang jeg stod å lagde mat. 

Anonymkode: 7fd3c...8ac

Skrevet

Stikninger og murringer i nedre mage, og var ekstremt sulten alt fra 5-6 dpo. 

Anonymkode: 6efd2...522

Skrevet

Kvalme noen dager før forventet mens

Anonymkode: febf0...49d

Skrevet

Jeg har fått ivf-behandling og har vært/er full av misvisende hormoner, men mener alikevel at jeg kjente at noe annerledes var på gang en liten uke før forventet mens.

Det startet med menssmerter og murringer og jeg var sikker på at løpet var kjørt, selv om jeg vanligvis kun får lettere smerter og murringer kun én dag før menstrasjon. Denne murringen har vedvart (ikke smerter).

Begynte også å få plutselige små stikk i mage og bryst 1 dag før jeg testet positivt (13 dpo). Ømme bryster, nå føles de også tyngre. Stølhet/følelse av treningsverk i magemusklene. Kjenner voldsomme stikk nederst i magen på siden når jeg nyser. Ble nervøs og googlet akkurat det, kom frem til at det nok var ligamentsmerter (?) Er trøtt, men det var jeg allerede etter egguttak og etter jeg startet på progresteronstøtte. 

Er bare 4+6, og får høre jeg kjenner for mye etter, siden jeg har ønsket dette så lenge, og har visst om befruktning fra dag én. Jeg mener avosolutt ikke det, og at jeg kjenner kroppen min så godt at jeg merker noe er veldig avvikende. 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...