Gå til innhold

ebay, dyretestet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert feil plass å legge dette innlegget men uansett...

Jeg har veldig lyst å kjøpe et vippe løft set slik at jeg kan gjøre vippeløft på meg selv. Problemet er at jeg ikke vet om produktene fra eBay er testet på dyr? Finner ikke noen plasser jeg kan kjøpe det på norske nettsider. Tenkte å kjøpe fra eBay, men de fleste er fra Kina.

Anonymkode: 013e9...816

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikkert feil plass å legge dette innlegget men uansett...

Jeg har veldig lyst å kjøpe et vippe løft set slik at jeg kan gjøre vippeløft på meg selv. Problemet er at jeg ikke vet om produktene fra eBay er testet på dyr? Finner ikke noen plasser jeg kan kjøpe det på norske nettsider. Tenkte å kjøpe fra eBay, men de fleste er fra Kina.

Ble veldig fort og dårlig forklart her, men altså jeg bruker ikke produkter som er dyretestet. Alt som selges i Kina må vær testet på dyr. Men jeg lurer på om det gjelder det fra eBay også?

Skrevet

Ebay er ikke et sted..... Men en plattform for salg. ALT kommer fra asia etc.

Om dyretesting er så viktig er ikke denne plattformen rett for deg.

Anonymkode: 9e664...adc

Skrevet

Alt er testet på dyr tidligere. Absolutt ALT.

At noen går ut og reklamerer med at ting ikke er testet på dyr kan kanskje stemme, men det er fordi de vet fra tidligere tester at det fungerte fint på dyr da det ble testet.

Skrevet
10 minutter siden, EvaLena skrev:

Alt er testet på dyr tidligere. Absolutt ALT.

At noen går ut og reklamerer med at ting ikke er testet på dyr kan kanskje stemme, men det er fordi de vet fra tidligere tester at det fungerte fint på dyr da det ble testet.

Dette stemmer ikke. 

Skrevet

Vet noen hvor jeg kan få tak i det da? på norske nettsider.

takk for svarene:)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette stemmer ikke. 

Jo, faktisk så stemmer dette. Dette ble sendt som dokumentar på TV for noen år siden. Mange av de store kosmetikk firmaene var med og kunne bekrefte dette.

Stoffer er forsket på dyr og går det bra så er akkurat det stoffet eliminert til å kinne brukes på mennesker. Sånn fortsetter det helt til de har ett sammensatt produkt.

Siden mye av dette er forsket på fra tidligere og de ikke gjør det idag, så har de allikevel brukt dyrni forskning for å få akkurat den sminken eller hva det nå er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...