Gå til innhold

Kan en mann på 27 være seksuelt tiltrukket av ei dame på 36?

Anbefalte innlegg

Gjest Sukker_Spinn
Skrevet

Hva tenker dere menn, er det for gammelt? Jeg er heltent på han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 34 da jeg ble sammen med min ni år yngre mann - over 10 år siden nå 😅

Anonymkode: 2a54d...1f8

• Liker 5
Gjest Sukker_Spinn
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg var 34 da jeg ble sammen med min ni år yngre mann - over 10 år siden nå 😅

Anonymkode: 2a54d...1f8

Så bra, og gratulerer til dere 😍

Skrevet

Jeg har vært sammen med kjæresten i 5 1/2 år sia han var 26. Han er nesten 31 nå. Jeg er 39.

Anonymkode: 777f3...d56

• Liker 3
Skrevet

Gamle tanter kan være ganske desperate, så heller dem enn yngre som gjør seg kostbare.

Anonymkode: 5be3f...9fb

• Liker 5
Skrevet

Min beste venninne, kjæreste og seksualpartner er 8 år eldre. Klaffet fra første sekund.

Anonymkode: 91cfb...ad4

• Liker 3
Skrevet

Jeg ble sammen med dama mi når jeg var 18 og hun 28. I dag bor vi sammen og har vært sammen i tre år.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gamle tanter kan være ganske desperate, så heller dem enn yngre som gjør seg kostbare.

Anonymkode: 5be3f...9fb

Idiot. Vi som har levd en stund tar ikke til takke med hvem som helst. Hvis det var det du trodde. 

• Liker 10
Gjest Sukker_Spinn
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært sammen med kjæresten i 5 1/2 år sia han var 26. Han er nesten 31 nå. Jeg er 39.

Anonymkode: 777f3...d56

Så hyggelig at det funket så bra for dere 😍

Gjest Sukker_Spinn
Skrevet
1 minutt siden, Krusnes skrev:

Jeg ble sammen med dama mi når jeg var 18 og hun 28. I dag bor vi sammen og har vært sammen i tre år.

Koselig da 😍

Skrevet
1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Idiot. Vi som har levd en stund tar ikke til takke med hvem som helst. Hvis det var det du trodde. 

Jo, mange gjør d. 

Anonymkode: 89bce...3c7

• Liker 2
Gjest Sukker_Spinn
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min beste venninne, kjæreste og seksualpartner er 8 år eldre. Klaffet fra første sekund.

Anonymkode: 91cfb...ad4

Så hyggelig å høre 😍

Skrevet

Kunne jeg aldri tenkt meg. Men som du ser av andre svar, folk er forskjellige. Vær dog obs på at folk vil rynke mer på nesen enn om det var motsatt. Vil tro en slik forskjell sosialt sett vil tilsvare om mannen er 30 år eldre. Det fungerer for noen, det også.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Min samboer og mitt livs kjærlighet er nesten ni år yngre enn meg. jeg er 34 og vi har vært sammen i fem år. :hjerte:

Endret av Perle
  • Liker 3
Gjest Sukker_Spinn
Skrevet
Akkurat nå, Horten Market skrev:

Kunne jeg aldri tenkt meg. Men som du ser av andre svar, folk er forskjellige. Vær dog obs på at folk vil rynke mer på nesen enn om det var motsatt. Vil tro en slik forskjell sosialt sett vil tilsvare om mannen er 30 år eldre. Det fungerer for noen, det også.

Å, hvorfor det? Hvis man er slank, uten rynker og ennå ikke har fått verken grått hår eller har en «satt» livsstil - er det så mye forskjell på to mennesker da, tross ulik alder?

Skrevet

Ikke noe unormalt synes jeg, du er godt opp i tjueåra og da blir det mindre feil mener jeg👍

Anonymkode: 70c33...362

Gjest Sukker_Spinn
Skrevet
2 minutter siden, Perle skrev:

Min samboer og mitt livs kjærlighet er nesten ni år yngre enn meg. jeg er 34 og vi har vært sammen i fem år. :hjerte:

Så koselig å høre 😍

Gjest Sukker_Spinn
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke noe unormalt synes jeg, du er godt opp i tjueåra og da blir det mindre feil mener jeg👍

Anonymkode: 70c33...362

Ja nettopp, for en mann på 27 er voksen nok til å ta selvstendige valg.

Skrevet
Akkurat nå, Sukker_Spinn skrev:

Å, hvorfor det? Hvis man er slank, uten rynker og ennå ikke har fått verken grått hår eller har en «satt» livsstil - er det så mye forskjell på to mennesker da, tross ulik alder?

Nei da. :) Strengt tatt er det opp til dere to. Det sosiale stigmaet vil avta med tiden. Kommer på at konen til en nabo her er 15 år eldre, de har vært sammen så mange år at ingen tenker på det.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...