AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #1 Skrevet 24. februar 2019 HAr hatt sikkert 3 stykker dette året og enten blir de ødelagt eller så er trykket ræva. Håper noen her inne kan anbefale et de er fornøyd med. Anonymkode: 2c8bf...320
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #2 Skrevet 24. februar 2019 Hva bruker du dusjhodene til? Anonymkode: ed825...182 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #3 Skrevet 24. februar 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva bruker du dusjhodene til? Anonymkode: ed825...182 Haha, bare ordinær dusjing og så mister jeg de i gulvet en gang i blant. Har barn som dusjer og. Anonymkode: 2c8bf...320 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #4 Skrevet 24. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha, bare ordinær dusjing og så mister jeg de i gulvet en gang i blant. Har barn som dusjer og. Anonymkode: 2c8bf...320 Må bare legge til at det er dusjhodene som havner i gulvet😂 Barna som mister de eller klarer å rive de ned på et vis. Anonymkode: 2c8bf...320 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #5 Skrevet 24. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Må bare legge til at det er dusjhodene som havner i gulvet😂 Barna som mister de eller klarer å rive de ned på et vis. Anonymkode: 2c8bf...320 Da ville jeg kjøpt et dusjhode i hel-metall uten plast-deler. Anonymkode: ed825...182 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #6 Skrevet 24. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Da ville jeg kjøpt et dusjhode i hel-metall uten plast-deler. Anonymkode: ed825...182 Har prøvd det, det er det siste som ble ødelagt, altså ikke selve dusjhode men det ramlet ned og så spratt slangen ut av dusjhodet... Ble mildt sagt furore i dusjen😂 Anonymkode: 2c8bf...320
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #7 Skrevet 24. februar 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har prøvd det, det er det siste som ble ødelagt, altså ikke selve dusjhode men det ramlet ned og så spratt slangen ut av dusjhodet... Ble mildt sagt furore i dusjen😂 Anonymkode: 2c8bf...320 Det må da la seg skru sammen igjen/reparere Slangen dyttes godt på plass inn i røret før du skrur "strammeren" godt til. Jeg har gjort dette flere ganger. Anonymkode: ed825...182 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #8 Skrevet 24. februar 2019 Tipper noen skrur av dusjhodet for å få sterke stråle til å.. ja du vet.. (på seg selv kjenner man andre, og jeg har ødelagt min del av dusjhoder. )Hehe. Anonymkode: dd6aa...66d
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #9 Skrevet 25. februar 2019 Verste jeg vet er sparedusjer. Du må jo stå i en evighet for å få skylt ut shampoen i håret!! Hva er hensikten med sparedusj, når du må stå mye lengre? Sparer jo ikke vann da. Så her i huset kommer det aldri inn en sparedusj igjen. Går for dusjhode med EN innstilling. Anonymkode: 5840b...91f 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #10 Skrevet 25. februar 2019 På 24.2.2019 den 21.02, AnonymBruker skrev: HAr hatt sikkert 3 stykker dette året og enten blir de ødelagt eller så er trykket ræva. Håper noen her inne kan anbefale et de er fornøyd med. Anonymkode: 2c8bf...320 Hvor mye trykk du får er avhengig av hvor mye trykk du har i vannet. Bor du i 12. Etasje har du mindre trykk enn dem i 1. Etasje. Hvor du bor i veien med vannrørene bestemmer også trykket. Har samme problem som deg, dusjhodene er noen store irritasjonsmomenter. Fant et på Coop Obs bygg, som kan stilles i fem ulike innstillinger av vannstrålen på dusjhodet, det er så langt det beste av de dårlige dusjhodene jeg har kjøpt. Et knalldyrt fra rørleggeren er umulig å både dusje med og å få skylt skampo ut av håret med. Og det gamle gikk i oppløsning etter å ha blitt lekt med av små barn. Savner butikker i Norge tilsvarende i USA. Der får man prøve dusjhodene med vann tilkoblet alle henger fastmontert på en vegg, så skrur du på de ulike og vurderer. Her pakkes alle dusjhoder i plat, kjøp og prøv, ikke bra Anonymkode: 90119...b74
Minya Skrevet 26. februar 2019 #11 Skrevet 26. februar 2019 Jeg liker den ene typen fra Clas Ohlson, den har foreløpig tålt at jeg er slepphendt som fy og mister den i bunn av badekaret minst en gang per uke. Den har flere innstillinger, men vi bruker bare den ene.https://www.clasohlson.com/no/Massasjedusjhode/30-9174
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå