Gå til innhold

Kan noen anbefale meg et dusjhode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

HAr hatt sikkert 3 stykker dette året og enten blir de ødelagt eller så er trykket ræva. Håper noen her inne kan anbefale et de er fornøyd med. :)

Anonymkode: 2c8bf...320

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva bruker du dusjhodene til?

Anonymkode: ed825...182

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva bruker du dusjhodene til?

Haha, bare ordinær dusjing og så mister jeg de i gulvet en gang i blant. Har barn som dusjer og. :P 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha, bare ordinær dusjing og så mister jeg de i gulvet en gang i blant. Har barn som dusjer og. :P 

Må bare legge til at det er dusjhodene som havner i gulvet😂 Barna som mister de eller klarer å rive de ned på et vis.

• Liker 2
Skrevet

Må bare legge til at det er dusjhodene som havner i gulvet😂 Barna som mister de eller klarer å rive de ned på et vis.

Da ville jeg kjøpt et dusjhode i hel-metall uten plast-deler.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da ville jeg kjøpt et dusjhode i hel-metall uten plast-deler.

Har prøvd det, det er det siste som ble ødelagt, altså ikke selve dusjhode men det ramlet ned og så spratt slangen ut av dusjhodet... Ble mildt sagt furore i dusjen😂

Skrevet

Har prøvd det, det er det siste som ble ødelagt, altså ikke selve dusjhode men det ramlet ned og så spratt slangen ut av dusjhodet... Ble mildt sagt furore i dusjen😂

Det må da la seg skru sammen igjen/reparere :) Slangen dyttes godt på plass inn i røret før du skrur "strammeren" godt til. Jeg har gjort dette flere ganger.

• Liker 2
Skrevet

Tipper noen skrur av dusjhodet for å få sterke stråle til å.. ja du vet.. (på seg selv kjenner man andre, og jeg har ødelagt min del av dusjhoder. )Hehe. 

Anonymkode: dd6aa...66d

Skrevet

Verste jeg vet er sparedusjer. Du må jo stå i en evighet for å få skylt ut shampoen i håret!! Hva er hensikten med sparedusj, når du må stå mye lengre? Sparer jo ikke vann da. Så her i huset kommer det aldri inn en sparedusj igjen. Går for dusjhode med EN innstilling.

Anonymkode: 5840b...91f

• Liker 2
Skrevet
På 24.2.2019 den 21.02, AnonymBruker skrev:

HAr hatt sikkert 3 stykker dette året og enten blir de ødelagt eller så er trykket ræva. Håper noen her inne kan anbefale et de er fornøyd med. :)

Hvor mye trykk du får er avhengig av hvor mye trykk du har i vannet. Bor du i 12. Etasje har du mindre trykk enn dem i 1. Etasje. Hvor du bor i veien med vannrørene bestemmer også trykket. 

Har samme problem som deg, dusjhodene er noen store irritasjonsmomenter. Fant et på Coop Obs bygg, som kan stilles i fem ulike innstillinger av vannstrålen på dusjhodet, det er så langt det beste av de dårlige dusjhodene jeg har kjøpt. Et knalldyrt fra rørleggeren er umulig å både dusje med og å få skylt skampo ut av håret med. Og det gamle gikk i oppløsning etter å ha blitt lekt med av små barn. 

Savner butikker i Norge tilsvarende i USA. Der får man prøve dusjhodene med vann tilkoblet alle henger fastmontert på en vegg, så skrur du på de ulike og vurderer. Her pakkes alle dusjhoder i plat, kjøp og prøv, ikke bra :unsure:

Anonymkode: 90119...b74

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...