Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt til å søke meg inn på fengselsbetjent skolen, men bor et lite stykke unna. Det vil ta meg ca 2 timer fra jeg går hjemmefra til jeg er inne på skolen. Det er egentlig uaktuelt å flytte, så jeg lurer på skoletidene? Er man på skolen hver dag ? Og hvilket klokkeslett starter skoledagen ? 

(Jeg vet at det er praksis osv og at jeg kan bli satt i opplæring i bergen for den sags skyld, men man har rett til å søke om å få praksisen nære, så jeg regner med at det går da jeg har flere gyldige grunner til det) 

Anonymkode: 48546...f08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Anonymkode: 48546...f08

Skrevet

Og hvor kommer kruset inn?

Anonymkode: 8fd09...1bd

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor kommer kruset inn?

Hvis du hadde giddet å orientere deg litt så ville du lett funnet ut at KRUS er en forkortelse for Kriminalomsorgens høgskole og utdanningssenter. :murvegg: 

Anonymkode: 5edf7...6af

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du hadde giddet å orientere deg litt så ville du lett funnet ut at KRUS er en forkortelse for Kriminalomsorgens høgskole og utdanningssenter. :murvegg: 

Anonymkode: 5edf7...6af

Ah, det kom kruset inn, altså:-)

Skrevet

Er du jente/ kvinne? Vær obs på voldteksrisikoen og hvor enkelt det er for de fleste å holde deg nede med en gang du ikke har noen sammen med deg

Anonymkode: 59b6f...022

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du jente/ kvinne? Vær obs på voldteksrisikoen og hvor enkelt det er for de fleste å holde deg nede med en gang du ikke har noen sammen med deg

Anonymkode: 59b6f...022

Det er mange, mange kvinner som jobber som fengselsbetjent og alle som jobber i fengselet har alarm.

Anonymkode: 57841...6bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...