AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #1 Skrevet 24. februar 2019 Jeg har tenkt til å søke meg inn på fengselsbetjent skolen, men bor et lite stykke unna. Det vil ta meg ca 2 timer fra jeg går hjemmefra til jeg er inne på skolen. Det er egentlig uaktuelt å flytte, så jeg lurer på skoletidene? Er man på skolen hver dag ? Og hvilket klokkeslett starter skoledagen ? (Jeg vet at det er praksis osv og at jeg kan bli satt i opplæring i bergen for den sags skyld, men man har rett til å søke om å få praksisen nære, så jeg regner med at det går da jeg har flere gyldige grunner til det) Anonymkode: 48546...f08
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #3 Skrevet 25. februar 2019 Og hvor kommer kruset inn? Anonymkode: 8fd09...1bd
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #4 Skrevet 25. februar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvor kommer kruset inn? Anonymkode: 8fd09...1bd Hvis du hadde giddet å orientere deg litt så ville du lett funnet ut at KRUS er en forkortelse for Kriminalomsorgens høgskole og utdanningssenter. Anonymkode: 5edf7...6af 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #5 Skrevet 25. februar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du hadde giddet å orientere deg litt så ville du lett funnet ut at KRUS er en forkortelse for Kriminalomsorgens høgskole og utdanningssenter. Anonymkode: 5edf7...6af Ah, det kom kruset inn, altså:-) Anonymkode: 8fd09...1bd
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #6 Skrevet 25. februar 2019 Er du jente/ kvinne? Vær obs på voldteksrisikoen og hvor enkelt det er for de fleste å holde deg nede med en gang du ikke har noen sammen med deg Anonymkode: 59b6f...022
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #7 Skrevet 25. februar 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du jente/ kvinne? Vær obs på voldteksrisikoen og hvor enkelt det er for de fleste å holde deg nede med en gang du ikke har noen sammen med deg Anonymkode: 59b6f...022 Det er mange, mange kvinner som jobber som fengselsbetjent og alle som jobber i fengselet har alarm. Anonymkode: 57841...6bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå