AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #21 Del Skrevet 25. februar 2019 Dere har som mange andre hver deres issues. Ta det rolig og se hvordan det utvikler seg, og fortsett å holde på dine egne grenser. Det vil vise seg etterhvert om dere er kompatible ☺️ Anonymkode: 7abde...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #22 Del Skrevet 25. februar 2019 Jeg hadde sagt "bye bye bye" og dratt Anonymkode: 1e2da...ade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. februar 2019 #23 Del Skrevet 25. februar 2019 Han vil ha sex, dermed sier han at han er usikker fordi det ikke har skjedd noe på den fronten enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #24 Del Skrevet 25. februar 2019 50 minutter siden, Mysticgirl skrev: Han vil ha sex, dermed sier han at han er usikker fordi det ikke har skjedd noe på den fronten enda Det kan godt hende, det var noe som ikke skjedde når vi møttes nå. og da begynte all denne tvilen hans. men det er jo ille og anta det kanskje. da vi har hatt sex når vi har møttes på for 3. og 4. gang Anonymkode: 76150...1e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 25. februar 2019 #25 Del Skrevet 25. februar 2019 På 24.2.2019 den 20.49, AnonymBruker skrev: hvordan ville du reagert på dette? Anonymkode: 76150...1e1 Bedt han kysse meg langt oppi rattata og så hadde jeg droppet ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #26 Del Skrevet 25. februar 2019 Eg hadde sikkert blitt så irritert at han hadde fått fyken. Anonymkode: 07446...20d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #27 Del Skrevet 25. februar 2019 Jeg hadde nok sett det selv før det ble nevnt. Jeg har hørt dette en gang, og da var det jo sant. Jeg var usikker fordi jeg hadde ikke følelser for han, og var usikker på om de noen gang kom til å dukke opp. Jeg sa ofte nei til ting, fordi jeg følte liksom ikke et drag mot å måtte møte han, snakke med han og være med han hele tiden. Ting gikk sakte, fordi jeg holdt han på avstand. Jeg satt på gjerdet rett og slett. Ingen følelser, ventet på følelser, ville se hvor vi endte men samtidig ga jeg opp. Så klart forklarte jeg meg selv da han tok det opp, sa unnskyld og lot han gå. Om noen sier at det går får tregt så går det for tregt. Ikke alle er komfortable med å konstant tenke "liker hen meg eller like hen meg ikke?", eller "er vi kjærester eller er vi ikke det?". Noen vil ha svar og en avklaring ganske fort. Jeg er egentlig ikke typen som sitter på gjerdet, men ville så gjerne at det skulle funke og at jeg skulle få følelser. Vanligvis så er jeg den som vil ha svar med en gang, og kan lett si til en fyr at det går for tregt, om det går for tregt. Anonymkode: 60b77...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #28 Del Skrevet 25. februar 2019 På 24.2.2019 den 21.05, AnonymBruker skrev: jeg prøvde å spørre han hva dette betyr for han og for oss videre fremmover, men han vet ikke. han er så usikker på seg selv pluttselig og reddfor å bli forlatt av meg. og bærer vistnok en frykt pga sitt tidligere forhold der han ble holdt på gresset. vi har møttes 6 ganger så jeg føler for å ikke hoppe inn i noe pga jeg har barn og vil bruke litt mere tid på og bli bedre kjent med han, treffe han ute i det offentlige og se flere sider av han. men nå fikk jeg litt sånner det vits for MEG å fortsette hvis han er så usikker å føler seg bekjymret for å kaste bort sin tid allerede.. jeg likte ikke dette helt og vet ikke helt hvordan å respondere. Anonymkode: 76150...1e1 Forstår ikke helt reaksjon til folk her, dere er de som er frekke her synes jeg. Høres mer ut som at han er usikker på om du har følelser for han og at det kan bli noe mellom dere to. Høres også ut som at han frykter for at du samtidig som at du er med han, så er du også på leting etter noe bedre på siden. Du må lære deg å kommunisere bedre. Snakk! Ikke tenk, snakk. Si hva du tenker og føler, og krev det tilbake. Anonymkode: 60b77...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2019 #29 Del Skrevet 25. februar 2019 Hadde reist meg og gått. Latt han sitte igjen med regningen. Anonymkode: c1f92...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 25. februar 2019 #30 Del Skrevet 25. februar 2019 Hadde følt meg avvist, men snakket med han om hvorfor han følte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2019 #31 Del Skrevet 2. mars 2019 Hadde blitt satt ut og fornærmet. Er ikke vits i å si det, det er bare å si at man ikke vil date vedkommende mer. Anonymkode: cc06c...187 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2019 #32 Del Skrevet 3. mars 2019 Min erfaring er at slike har opplevd det selv, og gjør det mot andre bare for å være Even Steven med seg selv. Ikke noe mer komplisert enn som så. Ren selvinteresse. Ikke noe mer komplisert, intrikat eller spennende. Eller originalt eller kul vridning. Kun kjedelig dritt de har mottatt fra andre og som de ikke likte selv. Så kjedelig... Man håper jo at menneskelige reaksjoner skal være litt mer juicy enn den evige selvhevdelsen. Anonymkode: 79903...d9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå