Gå til innhold

hvordan hadde du reagert dersom daten din fortalte deg at han føler han kaster bort tiden sin på deg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når han samtidig sier at du er den han vil satse på. Men føler det går for tregt

Anonymkode: 76150...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville selvsagt blitt for fornærmet, forbannet og lettet over at det ikke ble noe mer med den fyren. 

Anonymkode: 1c4fc...293

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ikke du den rette. Dump han før han gjør det med deg. 

Anonymkode: 99aff...b4f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når han samtidig sier at du er den han vil satse på. Men føler det går for tregt

Han sier jo i mot seg selv! Da hadde jeg svart at jeg kaster ikke bort tiden på folk som ikke kan bestemme seg, og gått der i fra.

Anonymkode: 80955...ad6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men føler det går for tregt

Når du bruker to innlegg på å skrive tre setninger, forstår jeg ham godt.

Anonymkode: e8dcf...094

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dratt fra han. 

Ganske så dum han da, om han fremdeles bruker tid med en han føler det er bortkasta på.... 

Anonymkode: b470f...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde å spørre han hva dette betyr for han og for oss videre fremmover, men han vet ikke. han er så usikker på seg selv pluttselig og reddfor å bli forlatt av meg. og bærer vistnok en frykt pga sitt tidligere forhold der han ble holdt på gresset. vi har møttes 6 ganger så jeg føler for å ikke hoppe inn i noe pga jeg har barn og vil bruke litt mere tid på og bli bedre kjent med han, treffe han ute i det offentlige og se flere sider av han. 

men nå fikk jeg litt sånner det vits for MEG å fortsette hvis han er så usikker å føler seg bekjymret for å kaste bort sin tid allerede.. jeg likte ikke dette helt og vet ikke helt hvordan å respondere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
3 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg prøvde å spørre han hva dette betyr for han og for oss videre fremmover, men han vet ikke. han er så usikker på seg selv pluttselig og reddfor å bli forlatt av meg. og bærer vistnok en frykt pga sitt tidligere forhold der han ble holdt på gresset. vi har møttes 6 ganger så jeg føler for å ikke hoppe inn i noe pga jeg har barn og vil bruke litt mere tid på og bli bedre kjent med han, treffe han ute i det offentlige og se flere sider av han. 

men nå fikk jeg litt sånner det vits for MEG å fortsette hvis han er så usikker å føler seg bekjymret for å kaste bort sin tid allerede.. jeg likte ikke dette helt og vet ikke helt hvordan å respondere. 

Han tråkket litt i salaten med måten han formulerer seg her.

Han sier basicly: "Jeg har blitt holdt på gress før, og dette går såpass sakte at jeg er usikker på om du holder meg på gress" Du må egentlig bare forsikre han om at du ikke holder han på gress. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde følt at han ville presse meg inn i noe jeg ikke var klar for så jeg hadde dumpet han.

Spesielt type som kommer med noe sånt når dere kun har møttes seks ganger og du i tillegg har barn, det at han sutrer om dårlige erfaringer fra forrige forhold skaper ikke et godt inntrykk hos meg iallfall.

Endret av FrøkenMånestråle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Minesveiper skrev:

Han tråkket litt i salaten med måten han formulerer seg her.

Han sier basicly: "Jeg har blitt holdt på gress før, og dette går såpass sakte at jeg er usikker på om du holder meg på gress" Du må egentlig bare forsikre han om at du ikke holder han på gress. 

jeg vil jo gjerne tro det da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå har vi snakket litt igjen og jeg har fortalt han hvor han står henn i mitt liv og hvor han har meg, nå mener han ikke noe av det han sa, kun det at det blir mye å treffes to helger på rad og han er redd for å slite seg ut. han vil fortsette og treffes og står 100% ved min side og datingen. 

Må innrømme at dette forvirrer meg veldig at han nå ikke mente det han sa men nod helt annet. gir meg dårlige vibber... men jeg liker han veldig godt, og er glad for at jeg er selv forsiktig og tar det rolig merker jeg nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når du bruker to innlegg på å skrive tre setninger, forstår jeg ham godt.

Anonymkode: e8dcf...094

ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner han. Det er sykt kjipt å være den som blir holdt på gress. 

Anonymkode: 383c0...826

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Då bør du gå i det selv og vurdere om den kritikken er noe du bør ta inn over deg eller ikke. 

Anonymkode: 89fb7...d0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ledd litt fordi hva det sier om hvordan noen ser på mennesker, og den måten å være på er litt absurd. Så hadde jeg smilt, sagt at ok, vi kan avslutte det her. *betaler regning osv*. Lykke til videre med å finne noen. Hadet. 

Anonymkode: c5fa3...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om han forsøker å holde deg på gress. Først går det for sent og så for fort :klo: gir ikke mening. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Duff skrev:

Høres ut som om han forsøker å holde deg på gress. Først går det for sent og så for fort :klo: gir ikke mening. 

nei det gir ikke mening. men tror ikke han holder meg på gress, tror heller han er forvirret og mulig vi bare ikke er helt på samme linje om hvordan fremtiden blir like god. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...