Gå til innhold

Twerking når man rir

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg rir en mann, så twerker jeg hoftene frem og tilbake, løfter rumpa opp og ned sånn at pikken kommer dypt inni meg. Tar meg selv på klitten og kommer som oftest i denne posisjonen. Noen menn som liker at dama deres gjør dette?

Anonymkode: c9556...b44

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt. Helt fantastisk. Menn liker det meste du gjør, egentlig.

Skrevet
2 minutter siden, Horten Market skrev:

Selvsagt. Helt fantastisk. Menn liker det meste du gjør, egentlig.

Så hyggelig sagt 😘

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg rir en mann, så twerker jeg hoftene frem og tilbake, løfter rumpa opp og ned sånn at pikken kommer dypt inni meg. Tar meg selv på klitten og kommer som oftest i denne posisjonen. Noen menn som liker at dama deres gjør dette?

Du ville vært en drøm for oss menn som har ei kjerring som både ser, lukter og beveger seg som en potetsekk. 

Anonymkode: 24706...e7c

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du ville vært en drøm for oss menn som har ei kjerring som både ser, lukter og beveger seg som en potetsekk. 

Du får gi henne noen tips da 🥰 men det krever at man er relativt slank og har en god bekkenbunnsmuskulatur.

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bedre det enn personligheten til en nepe!

Anonymkode: 28ee0...740

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får gi henne noen tips da 🥰 men det krever at man er relativt slank og har en god bekkenbunnsmuskulatur.

Hæ? Å twerker når man rir er jo superlett.

Anonymkode: 0b97d...a69

• Liker 2
Skrevet

Hæ? Å twerker når man rir er jo superlett.

Men han skal jo ikke bli myk inni der. Da må man se bra ut mens man gjør det. Og for å ikke være potetsekk og bare ligge som et slakt oppå han må man orke å vrikke på hoftene. Ikke alle som orker det.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men han skal jo ikke bli myk inni der. Da må man se bra ut mens man gjør det. Og for å ikke være potetsekk og bare ligge som et slakt oppå han må man orke å vrikke på hoftene. Ikke alle som orker det.

Er du i veldig dårlig form eller, hvis du synes dette er krevende? Twerking når man rir er som sagt superlett.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du i veldig dårlig form eller, hvis du synes dette er krevende? Twerking når man rir er som sagt superlett.

Er i god form

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, deilig det, men hender det ikke ofte at penis spretter ut? Det skjer rett som det er med oss, men kanskje penisens form og størrelse spiller inn? Eller hva? 

Anonymkode: 59ede...7cf

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, deilig det, men hender det ikke ofte at penis spretter ut? Det skjer rett som det er med oss, men kanskje penisens form og størrelse spiller inn? Eller hva? 

Aldri opplevd at den detter ut. Mer utfordrende at en bunner. Men med ei lett dame er det null problem å løfte henne opp med innsiden av lårene. Det beste er å kjenne venusberget og klitoris treffe. Da kommer de ofte raskt. Med lang er det best at hun lener seg fremover og ikke sitter rett opp og ned. Til det er en for stor.

Anonymkode: 7cf59...5a4

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Aldri opplevd at den detter ut. Mer utfordrende at en bunner. Men med ei lett dame er det null problem å løfte henne opp med innsiden av lårene. Det beste er å kjenne venusberget og klitoris treffe. Da kommer de ofte raskt. Med lang er det best at hun lener seg fremover og ikke sitter rett opp og ned. Til det er en for stor.

Anonymkode: 7cf59...5a4

Skrevet
Akkurat nå, liten og god skrev:

Javel, fin kommentar det.  Tror den gled ut.☜☆☞

Skrevet

Jeg har ikke så mye utbytte av å ri, twerke og stimulere klitten på samme ting. Det blir så mye på en gang, at jeg ikke har nok fokus igjen til nytelse.. 😜 tar jeg fingrene bort fra klitten, så funker det. 

Anonymkode: 9b04d...9d8

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke så mye utbytte av å ri, twerke og stimulere klitten på samme ting. Det blir så mye på en gang, at jeg ikke har nok fokus igjen til nytelse.. 😜 tar jeg fingrene bort fra klitten, så funker det. 

Hvilken stilling liker du best, da? 😄

Skrevet

Har ingen problemer med å ri, siktet til p gjøre dei tunga på samme tid. Synes det er lettere å stimulere klitten når jeg ligger på rygg. Når jeg rir har jeg gjerne hendene på mannen, så jeg holder balansen.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ingen problemer med å ri, siktet til p gjøre dei tunga på samme tid. Synes det er lettere å stimulere klitten når jeg ligger på rygg. Når jeg rir har jeg gjerne hendene på mannen, så jeg holder balansen.

En erfaren kommentar! 😘

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...