Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du satt unger til verden og har dårlig råd, har du deg selv å takke. Staten kan ikke finansiere livet ditt. Kjøp first price mat og husholdningsartikler, fyr med ved og dusj hver 3. dag, vask deg med klut ellers. Tørketrommel er dyr i bruk, heng opp tøy på tørkestativ. Orker ikke svar fra noen som har  pittyparty, man ligger som man reder og er sin egen lykkes smed.

Anonymkode: 4585a...ec9

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvor mye tjener du ;)?

Anonymkode: 725a7...7b5

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og hvor mye tjener du ;)?

Anonymkode: 725a7...7b5

Under 400k om det er viktig?

Skrevet

Hvor idiot er du, fatter du ikke at livet kan drastisk endre seg?

Jeg var godt gift, hadde fast jobb, samme hadde mannen min, hus og bil. Vi fikk 2 barn, så ble jeg syk, han stakk. Og der satt jeg syk alene med 2 barn. Det var da virkelig ikke noe jeg planla. Hadde jeg vist at jeg skulle bli syk, hadde jeg aldri valgt å få barn. 

Det jeg klager over nå, er at med den nye regjeringen har jeg mistet ca 35 000 netto i året. Og da inntekten er på kun 204 000 kr brutto i året. Så er det ganske mange penger å miste. Og jeg ville faktisk gjort hva som helst, for å bli frisk. Jeg likte faktisk jobben min, og hadde hatt inntekt på ca 500 000 eller mer. 

Anonymkode: 3e692...2da

• Liker 5
Skrevet

Dette var banebrytende sparetips. Du og du. De fattige ser nok lyset av dette her. Fattige er selvsagt mindre intelligente mennesker som er ukjent med hva som er billig mat og at varmtvanstanken trekker strøm. Gratulerer. Du får sikkert en forskerpris for dette her. Fun fact: alle har ikke ovn eller hestekrefter til å dra med en 50 kg sekk med ved hjem og det er billigere å kle på seg mer. :sarkasme:

Anonymkode: 3d37d...4ce

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du satt unger til verden og har dårlig råd, har du deg selv å takke. Staten kan ikke finansiere livet ditt. Kjøp first price mat og husholdningsartikler, fyr med ved og dusj hver 3. dag, vask deg med klut ellers. Tørketrommel er dyr i bruk, heng opp tøy på tørkestativ. Orker ikke svar fra noen som har  pittyparty, man ligger som man reder og er sin egen lykkes smed.

Det der er noen som har dårlig råd, men det er ikke fattigdom. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor idiot er du, fatter du ikke at livet kan drastisk endre seg?

Jeg var godt gift, hadde fast jobb, samme hadde mannen min, hus og bil. Vi fikk 2 barn, så ble jeg syk, han stakk. Og der satt jeg syk alene med 2 barn. Det var da virkelig ikke noe jeg planla. Hadde jeg vist at jeg skulle bli syk, hadde jeg aldri valgt å få barn. 

Det jeg klager over nå, er at med den nye regjeringen har jeg mistet ca 35 000 netto i året. Og da inntekten er på kun 204 000 kr brutto i året. Så er det ganske mange penger å miste. Og jeg ville faktisk gjort hva som helst, for å bli frisk. Jeg likte faktisk jobben min, og hadde hatt inntekt på ca 500 000 eller mer. 

Anonymkode: 3e692...2da

Skjønner at det er kjipt. Men det er nok noen kroner å spare om man vender på dem.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du klarte å få ett av to ordtak riktig....

"Som man reder, ligger man" heter det. 

Og hvem du "orker" svar fra har ingenting å si. Folk som vil svare, svarer.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var banebrytende sparetips. Du og du. De fattige ser nok lyset av dette her. Fattige er selvsagt mindre intelligente mennesker som er ukjent med hva som er billig mat og at varmtvanstanken trekker strøm. Gratulerer. Du får sikkert en forskerpris for dette her. Fun fact: alle har ikke ovn eller hestekrefter til å dra med en 50 kg sekk med ved hjem og det er billigere å kle på seg mer. :sarkasme:

Anonymkode: 3d37d...4ce

Ja men det er lurt det du sier her. Kle på seg mer, helst ull fra innerst til ytterst. Det holder på varmen og puster samtidig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...