Gjest sippejente Skrevet 12. april 2005 #1 Skrevet 12. april 2005 Jeg har vært så heldig å ikke gråte idag, men igår gråt jeg da jeg så et eldre ektepar, sikkert over 80 år, som holdt hender mens de spaserte Litt merkelig kanskje, men jeg begynte å tute skikkelig da jeg så dem!!! Etter det tutet jeg enda litt til da jeg så Sex and the City og Carrie måtte forlate alt og alle hun var glad i for å dra til Paris!
*Lene* Skrevet 13. april 2005 #2 Skrevet 13. april 2005 Jeg ble rørt av "jeg gjør hva som helst" med Frithjof Wilborn :oops:
Thomasine Skrevet 13. april 2005 #3 Skrevet 13. april 2005 Jeg gråter så sjelden at jeg ikke husker sist - jo forresten når mamma fikk en diagnose i fjor... Ellers får jeg ofte tårer i øynene f.eks om jeg hører en fin sang, f,eks når "de tre tenorene" setter igang! Eller når jeg hører "Ave Maria" spilles!!! Kom i "skade" å se på Ekstrem oppussing og da ble det nok litt vått i øyekrokene mine... Ei dame som har tatt til seg flere andre barn fikk et stort flott hus som hun fortjente, men gråte?! Nei, som sagt blir noen av mine nærmeste (både familie og venner) syke eller no' da renner det, ellers blir det bare fuktig i øynene... :-)
Arkana Skrevet 13. april 2005 #4 Skrevet 13. april 2005 Jeg ble ganske rørt og felte en liten tåre i morges mens jeg lå i senga og strøk på pusen vår og kjente hvor uendelig glad man kan være i et kjæledyr.
Gjest Gjesta Skrevet 13. april 2005 #5 Skrevet 13. april 2005 Jeg gråt sist onsdag da jeg kranglet med ex kjæresten min angående en hund... Men jeg tror ikke han skjønte det.... :o Ellers når jeg så det med sirkusdyr.. :evil:
Mossa Skrevet 13. april 2005 #6 Skrevet 13. april 2005 Jeg ble ganske rørt og felte en liten tåre i morges mens jeg lå i senga og strøk på pusen vår og kjente hvor uendelig glad man kan være i et kjæledyr. Jeg gråter nesten aldri, men når jeg koser med dyrene mine da får jeg også en slik merkelig trist/glad følelse fordi det er mulig å være så ufattelig glad i dem....
Gjest gjesta Skrevet 13. april 2005 #7 Skrevet 13. april 2005 I dag gråt jeg for jeg er så ufattelig sliten og så vet jeg at jeg bare må fortsette. Med egen sykdom, mangel på søvn, studier, konfirmasjonsplanlegging, barn som trenger ekstra oppfølging, et samboerforhold som ikke er helt ok og til slutt at min mor havnet på sykehuset. Som enebarn så må jeg stå for all oppfølgingen der selv. Jeg tror jeg gir meg selv en klem
Mossa Skrevet 13. april 2005 #8 Skrevet 13. april 2005 I dag gråt jeg for jeg er så ufattelig sliten og så vet jeg at jeg bare må fortsette. Med egen sykdom, mangel på søvn, studier, konfirmasjonsplanlegging, barn som trenger ekstra oppfølging, et samboerforhold som ikke er helt ok og til slutt at min mor havnet på sykehuset. Som enebarn så må jeg stå for all oppfølgingen der selv. Jeg tror jeg gir meg selv en klem Jeg tror jeg hjelper deg litt:
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #10 Skrevet 13. april 2005 Når jeg tenker på hvor galt det gikk når jeg fulgte råd fra dere på KG.....
_sannheten_ Skrevet 13. april 2005 #11 Skrevet 13. april 2005 har ikke grini i dag men jeg felte noen tårer i går. moren min venter på noen testresultater og jeg er veldig nervøs for hva de vil si..
Gjest gjesta Skrevet 13. april 2005 #12 Skrevet 13. april 2005 Jeg kan ikke huske helt.. Men det må ha vært en kveld i senga, da jeg var så frustrert av å gå arbeidsledig..
Titti72 Skrevet 13. april 2005 #13 Skrevet 13. april 2005 I går, i forrigårs og dagene før det. En ung jente jeg kjenner døde nettopp av kreft. Tilbake sitter henne 2 barn. Det har gått så utrolig innpå meg at jeg ikke klarer å tanke på annet. Vet ikke om jeg orker å gå i begravelsen og se de stakkars morløse ungene hennes. Tenker på min egen datter og hvordan det ville gått med henne hvis jeg døde. Og denne jenten da, endelig ble ting i orden for henne etter et langt og tøft liv med dårlige oppvekstvilkår, og så er det plutselig over.... Livet er så ufattelig urettferdig...
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #14 Skrevet 13. april 2005 Når jeg tenker på hvor galt det gikk når jeg fulgte råd fra dere på KG..... :trøste:
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 13. april 2005 #15 Skrevet 13. april 2005 Da jeg leste siste sida i Nemi som kom i posten i dag (om Cyan som har blitt singel). Trilla et par tårer da.
Gjest Gulltopp Skrevet 13. april 2005 #16 Skrevet 13. april 2005 I dag, og ganske mange andre dager, gråter jeg fordi jeg føler meg sviktet av noen jeg er fryktelig glad i.
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2005 #17 Skrevet 13. april 2005 I dag' date=' og ganske mange andre dager, gråter jeg fordi jeg føler meg sviktet av noen jeg er fryktelig glad i.[/quote']
Gjest Revenka Skrevet 13. april 2005 #18 Skrevet 13. april 2005 I dag felte jeg en tåre til Oprahs program om drømmebryllup. De hadde plukket ut et par som fikk et helt fantastisk bryllup. Det var så vakkert at jeg fikk tårer i øynene
Gjest manic Skrevet 13. april 2005 #19 Skrevet 13. april 2005 I dag våknet jeg gråtende fordi jeg ikke klarer å fikse skolen og ikke orker å gjøre noe med problemene mine
Far til 2 Skrevet 13. april 2005 #20 Skrevet 13. april 2005 Vi menn gråter jo ikke. Derfor gjorde jeg et unntak for noen dager siden da jeg fikk beskjed om at et av våre barn likevel ikke har noen svulst på hjernen slik vi fryktet. Og selv om problemet var alvorlig nok lar det seg sansynligvis fikse med enkle midler. Da kom det enda flere tårer. Men jeg var heldigvis alene på kontoret når beskjeden kom. "Rambo" gråter jo ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå